    Date: Thu, 22 Oct 2015 07:51:32 +0200
    From: Dąbrowski <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drukarka Brother DCP-J752DW i LAN?

    W dniu 2015-10-22 06:44, Damian Skrycki pisze:
> [...]
    j870dw/pol/index.html#GUID-28D6992F-7EE3-44E5-8587-8
    D5CE98971FD_235

    > Ale tu jest tylko opis że drukarka korzysta z z protokółu TCP/IP, a nie
    > że jest podłączona do sieci za pomocą kabla. TCP/IP jest też
    > wykorzystywane w sieciach WIFI.
    >
    > Możesz pokazać w którym miejscu linka który udostępniłeś jest napisane
    > że jest podłączona po kablu do routera. mk_102 pokazał specyfikację że
    > ona tylko ma WIFI.

    Po lewej stronie w spisie treści klikamy na
    > Wybór typu połączenia sieciowego

    Następnie z menu które się pokaże wybieramy
    > Przykłady przewodowego połączenia sieciowego

    Teraz mamy do wyboru
    * Drukowanie Peer-to-Peer z wykorzystaniem protokołu TCP/IP
    * Drukowanie współdzielone

    Wybieramy
    Drukowanie Peer-to-Peer z wykorzystaniem protokołu TCP/IP

    Pokaże się
    "Drukowanie Peer-to-Peer z wykorzystaniem protokołu TCP/IP
    Pokrewne Modele:DCP-J105 / DCP-J132W / DCP-J152W / DCP-J172W /
    DCP-J552DW / DCP-J752DW / MFC-J200 / MFC-J470DW / MFC-J475DW /
    MFC-J650DW / MFC-J870DW
    W środowisku Peer-to-Peer dane są wysyłane i odbierane bezpośrednio
    pomiędzy komputerami i urządzeniami. Nie ma centralnego serwera
    kontrolującego dostęp do plików lub udostępnianie drukarki.

    <rysunek z przykładem połączenia kablem>
    1 Router
    2 Urządzenie sieciowe (urządzenie użytkownika)"

    Z tego wynikałoby, że ta drukarka jak również inne modele pokrewne
    powinna mieć gniazdo RJ45 do podłączenia kabla. Niestety te tańsze
    pokrewne modele takiego gniazda nie mają. Moje pytanie brzmiało, czy
    drukarka DCP-J752DW, która jest bardziej zaawansowanym modelem, ma takie
    gniazdo?