    Subject: Re: Drukarka Epson L486 - do odratowania?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Sun, 17 Dec 2017 16:18:10 +0100
    From: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W dniu .09.2017 o 10:12 Ktos i jeszcze cos <c...@i...cos> pisze:

    > W grudniu kupiłem drukarkę jak w temacie. Do wczoraj od nowości
    [CIACH]

    Okazało się, że jakimś cudem do podajnika papieru wpadł kawałek plastyku,
    który zaciągnęły wałki wciągające papier. Podważało to lekko wałki z lewej
    strony. Czasem wręcz papier "utykał" w miejscu tego plastyku i nie dawało
    się nic wydrukować, kiereszując przy tym kartki. Już miałem odesłać
    drukarkę na serwis, ale coś mnie tchnęło i postanowiłem wyciągnąć to
    ustrojstwo. Drukarka działa teraz ok.

    Wrażenia? W trybie standard CZ/B spodziewałem się lepszej jakości
    wydruków. Dopiero w trybie najwyższej jakości wydruk jest ok. Kolory b.
    ładne. Mimo wszystko druk CZ/B nie umywa się do laserowego. Niestety,
    atramentówki już tak mają...

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie