  • Data: 2017-12-02 12:38:20
    Temat: Re: Drukarka kolorowa
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-01 o 18:53, J.F. pisze:
    > Taki np Brother jest taki wredny, ze krzyczy "mało", jeszcze troche
    > podrukuje ... i sie zatrzyma. > Wsadz mu nowy toner.
    > A po zasymulowaniu ze nowy, stary potrafi drugie tyle wydrukowac.

    Kupiłem rok temu Brother HL-L2340DW (czarno-biała).
    Dostępne drukarki uszeregowałem według cena+cena 6000 stron (założyłem,
    że do wymiany bębna nigdy nie dojdę).

    Fabryczny toner teoretycznie na 700stron (gdzieś to wyczytałem - chyba w
    instrukcji).

    Przestudiowałem menu i znalazłem dwa ustawienia decydujące o zużyciu tonera.
    Jedno w zakresie -6... +6 (default 0) ustawiłem na -6 (na nowym tonerze
    praktycznie nie widziałem różnicy).
    Drugie chyba dwustanowe przełączyłem na oszczędny - oglądając wydruk pod
    lupą stwierdziłem, że to chyba pocienia nieco czcionki.
    Gdzieś przy 1000 stron zaczął krzyczeć, że się toner kończy.
    Przełączyłem w menu flagę że ma to ignorować.
    Gdzieś koło 1300 stron wydruki zaczęły być blade.
    Przełączyłem z -6 na +6.
    Przy 1400 znów zaczęły być blade.
    Wstawiłem toner za 100zł z DrTusz na teoretycznie 2600 stron, cofnąłem
    ustawienia do stanu jak na początku i teraz to chyba poczekam na jakieś
    dalsze wnioski :)
    P.G.