  • Data: 2017-12-02 13:23:31
    Temat: Re: Drukarka kolorowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Dec 2017 09:17:24 +0100, Big Jack napisał(a):
    > W wiadomości
    >
    > A ten bęben to faktycznie padł, czy tylko jego licznik drze mordę że się
    > skończył? Może wystarczy go zresetować i dalej drukować?

    *j go wie. Licznik darl morde, wiec go profilaktycznie zresetowalem.
    A tak z 1500 stron pozniej ... na starym, mocno juz zuzytym tonerze,
    drukuje dobrze. Na nowym pełnym - brudzi papier, takie smugi sie
    pojawiaja.

    Ale nie od razu, dopiero po ktorejs stronie ciurkiem.
    A po chwili odpoczynku pierwsza znow jest dobra.

    I nie wiem - beben czy co innego, temperatura czy jakies napiecie
    spada. A moze rosnie.

    Na razie tylko jeden kolor.

    > W swojej
    > HL-2030 wymieniałem kiedyś same wałki (światłoczułe?) i cały bęben. Nie
    > ma filozofii, przy czym kupowanie nowego oryginalnego bębna to raczej
    > mało racjonalne.

    Zdecydowanie nieracjonalne. Zespol bebnow cos 700zl, nowa drukarka
    1100.

    J.