  • Data: 2018-12-09 07:00:54
    Temat: Re: Drukarka+kopiarka+skaner: BROTHER DCP-J105
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:puhkr5$6m7$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > atramentówka HP drukowała w czerni bezproblemowo pomimo roku
    > ,,odpoczywania'' w śmietniku z kartridżami zastępczymi lub
    > regenerowanymi bądź regenerowanymi zastępczymi. ;) W kolorze
    > zaczęła poprawne drukowanie po tej bezczynności, ale szybko
    > zabrakło jej żółtego/Y (wszystkie trzy (CMY) kolory są tam
    > w jednym kartridżu) a po jakimś czasie (bezpośrednio po bardzo
    > ciemnym, ale czytelnym wydrukowaniu skanu recepty) straciła
    > kontakt z kolorowym kartridżem i pozostała jako blackonly
    > z odłączonym (za pomocą kawałka papieru) kartridżem kolorowym.

    Ciekawe, że żółtego akurat zabrakło - może po prostu wysechł?
    Najrzadziej używany składnik koloru, u mnie najszybciej
    zużywa się cyan i magenta a żółty zostaje niezmieniony.

    > Mój Canon tak by nie potrafił -- wymaga obu kartridżów
    > nie tylko do drukowania w czerni, ale także do skanowania.

    Ciekawe czy celowo tak oprogramowana czy błąd software.

    > Do czego przydać się może fax?

    Do faksowania, oczywiście... coraz rzadszy proceder.
    Ale wciąż to szybsze przekazanie komuś kto nie ma komputera
    jakichś dokumentów niż wysyłka ich pocztą/kurierem.

    > Bo ;) Polacy są biedniejsi od Amerykanów.

    Na to wygląda.