  • Data: 2015-02-04 17:10:13
    Temat: Re: Drukarki 3D
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-04 o 00:33, J.F. pisze:

    > http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,17353370,Polsk
    a_drukiem_3D_i_dronem_stoi.html

    > "Co dziesiąta drukarka 3D na świecie pochodzi z Polski. Rodzime
    > technologie znajdują uznanie za granicą. Wydatnie pomaga im w tym
    > technologiczna transformacja, jaką przeżywa Polska"
    >
    > Reszty nie widze ... to jak sie nazywa ten polski, wiodacy producent
    > drukarek 3D ?

    Kupilismy czeska, duza drukarke 3d i okazalo sie,
    ze niestety mimo duzej przestrzeni roboczej,
    nadaje sie ona jedynie do malogabarytowych wydrukow.
    Wieksze czesto odrywaja sie od podloza i rozwarstwiaja.
    Ponadto szwankuje mechanizm podawania materialu
    (czasem slizga sie rolka i nie podaje),
    co skutkuje przegrzewaniem i zapiekaniem sie tworzywa w dyszy.
    Wydruki ponadto trwaja koszmarnie dlugo.
    Zostawialismy ja z koniecznosci, pracujaca na cala noc,
    po czym rano okazywalo się, ze kawalek sie wydrukowal,
    a reszta byla oderwana od podloza
    i skotlowana w postaci sklebionych nitek.
    To jest wlasciwie tylko droga zabawka, a nie powazne narzedzie.

    WM