  • 1. Data: 2015-02-04 00:33:03
    Temat: Drukarki 3D
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,17353370,Polsk
    a_drukiem_3D_i_dronem_stoi.html

    "Co dziesiąta drukarka 3D na świecie pochodzi z Polski. Rodzime
    technologie znajdują uznanie za granicą. Wydatnie pomaga im w tym
    technologiczna transformacja, jaką przeżywa Polska"

    Reszty nie widze ... to jak sie nazywa ten polski, wiodacy producent
    drukarek 3D ?

    J.

  • 2. Data: 2015-02-04 01:20:49
    Temat: Re: Drukarki 3D
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

> [...]
    > technologiczna transformacja, jaką przeżywa Polska"
    >
    > Reszty nie widze ... to jak sie nazywa ten polski, wiodacy producent

    Abbreviated: PRC?

  • 3. Data: 2015-02-04 09:58:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 4 Feb 2015 00:33:03 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Reszty nie widze ... to jak sie nazywa ten polski, wiodacy producent
    > drukarek 3D ?

    Wolałbym widzieć rodzimą produkcję drogich konwencjonalnych drukarek
    do papieru z bardzo tanimi tuszami/tonerami aby przełamać istniejący
    monopol, bez chamskich sztuczek z czipami umożliwiającymi ponowne
    napełnianie.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-02-04 10:29:12
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-02-04 o 09:58, Marek pisze:

> [...]
    > papieru z bardzo tanimi tuszami/tonerami aby przełamać istniejący
    > monopol, bez chamskich sztuczek z czipami umożliwiającymi ponowne

    Mam drukarkę Brothera (jakąś najtańszą za niecałe 2 stówy). Tusze do
    niej kupuję na allegro za 20 zł (w tym 8 zł za przesyłkę!) za komplet 4
    kolorów. Wystarczą na swobodne zadrukowanie 300 stron. Może nawet więcej.

    --
    MN

  • 5. Data: 2015-02-04 10:32:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .net...

> [...]

    >technologiczna transformacja, jaką przeżywa Polska"

    >Reszty nie widze ... to jak sie nazywa ten polski, wiodacy producent

    Nie podali, może omni3d?

  • 6. Data: 2015-02-04 10:33:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, February 4, 2015, 12:33:03 AM, you wrote:

> [...]

    > technologiczna transformacja, jaką przeżywa Polska"

    > Reszty nie widze ... to jak sie nazywa ten polski, wiodacy producent

    ,,Najbardziej znaczące polskie firmy to Zortrax, Omni3D iZmorph."

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2015-02-04 10:46:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >do papieru z bardzo tanimi tuszami/tonerami aby przełamać istniejący
    >monopol, bez chamskich sztuczek z czipami umożliwiającymi ponowne

    A nie lepiej robic tusze do tych, co sie daja zlamac ?

    Tak nawiasem mowiac ... chipow juz nie ma ?

    Ze dwie laserowki widzialem ostatnio, jedna mowila ze toneru 40%
    podczas gdy byl pusty, druga odwrotnie.
    Wyglada na to, ze nie ma juz czujnika poziomu toneru (swoja droga ...
    chyba trudno zrobic), a drukarka zlicza zuzycie i pokazuje ze pusty.
    Brother ma prosta mechaniczna zapadke, ktora informuje drukarke
    "wsadzono nowy toner".
    Drobny przekret, i pusty toner drukuje dalej.

    J.

  • 8. Data: 2015-02-04 11:45:51
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2015-02-04 09:58, Marek pisze:

> [...]
    > papieru z bardzo tanimi tuszami/tonerami aby przełamać istniejący
    > monopol, bez chamskich sztuczek z czipami umożliwiającymi ponowne

    Coś się zmienia w tej kwestii. Epson wypuścił L800 z wbudowanym systemem
    stałego zasilania. Możesz po prostu dolewać tusze do zbiorniczków. Tusze
    niby Epsona, ale wcale nie takie drogie, a zabezpieczenie przed
    generycznymi tuszami raczej fikcyjne. Bardzo dobra jakość przy
    fotografii, debilny sterownik.

    P.P.

  • 9. Data: 2015-02-04 12:05:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał

> [...]
    >zabezpieczenie przed generycznymi tuszami raczej fikcyjne. Bardzo
    >dobra jakość przy fotografii, debilny sterownik.

    Nie martw sie ... przeniesli licznik do glowicy, a glowica droga ?
    Zepsuje sie oczywiscie z winy klienta :-)

    J.

  • 10. Data: 2015-02-04 12:21:43
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2015-02-04 12:05, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał

    > Nie martw sie ... przeniesli licznik do glowicy, a glowica droga ?

    Nie martwię się, głowica droższa niż nowa drukarka z kompletem tuszy :-)

    P.P.