    From: Mateusz Viste <m...@l...localhost>
    Subject: Re: Drukowanie na gazecie
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Fri, 29 May 2009 11:46:27 +0200

    On Friday 29 May 2009 10:32, Osadnik wrote:
    > Potrzebuje właśnie wydrukować coś przypominającego gazetę na
    > autentycznym papierze gazetowym. Pojawia sie jednak pytanie czy drukarka
    > laserowa nie spali mi tej gazety i nie wywoła pożaru?

    Spalić się nie powinno, do tego musiałby raczej być jakiś otwarty ogień...

    Natomiast bardzo prawdopodnie gazetowy papier zaklinuje się w mechaniźmie drukarki (z
    reguły wymagana jest jakaś minimalna sztywność papieru).
    Być może *jakimś* pomysłem byłby patent typu "zawijamy papier gazetowy na kartce
    tektury przed drukowaniem"...

    Niczego nie dowiesz się "na pewno" póki nie sprawdzisz empirycznie. ;-)

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste