  • Data: 2011-03-03 09:30:51
    Temat: Re: Drut na antene...
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-03 01:05, Konrad Anikiel pisze:
    > 1. czy drut jest magnetyczny?

    NIE.

    > 2. czy widac jego przekroj, a jesli tak to czy ma jakies warstwy?
    Nie, nie widać warstw. Oglądałem pod mikroskopem.

    > 3. czy jest twardy, czy da sie koncowka zarysowac szklo?
    Bez problemu.

    > 4. czy jesli szczypcami ostro zegnie sie koncowke to czy sie zgina,
    > czy od razu krucho peka?

    Przy zginaniu bardzo sprężynuje, chciałem ułamać końcówkę ok. 5mm,
    ale nie bardzo chciała się złamać (a troche mi szkoda tego drutu łamać
    za dużo, ba zawsze mogę zrobić krótszą anteknkę) i w końcu utraciłem
    kombinerkami, drut pękł w tym miejscu.