  • Data: 2003-12-28 20:46:42
    Temat: Re: Dsl i tpsa
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yab wrote:

    [...]
    > ... oczywiscie sa drobne zgrzyty przy
    > polaczeniach z sieciami akademickimi, ale tak bardzo mi na tym ruchu nie
    > zalezy (wole cos zassac zza wielkiej wody niz tluc sie do uczelni
    > przepychajac sie niczym gruszka lewatywiczna waskim otworkiem)

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzienia. Przypominam, ze w 'sieciach
    akademickich' stoi sporo różnych i ważnych serwerów oraz usług, wiec z tym
    ciągnięciem zza wielkiej wody nie przesadzaj. Ciekaw jestem, co by było,
    gdyby np. Telia przycieła cioci tepsi nagle kureczek na transfery z powodu
    'bo taaaak!!' ....

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.