  • Data: 2019-09-12 18:49:23
    Temat: Re: Dumping chyba.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/09/2019 00:41, Cezar wrote:
    > Kilka osób. Linkedin podaje 188 pracowników - policz koszty utrzymania

    Nie mam podstaw aby to policzyć. Dalej jednak nie widzę ani troche
    sporego teamu do utrzymania strony.

    > kupuj się cache, loadbalancery, cloud. Wszystko się dzieje samo.

    Dokładnie. Ostatnio jak sprawdzałem postawienie strony bez przejmowania
    się pierdołami tego typu to może ze 20 minut. Kupujesz usługę i to ich
    problem od tego momentu.

    > To nie jest środowisko do wykorzystania profesjonalnego.  to jest
    > produkt czysto edukacyjny i tak jest reklamowany.

    Oczywiście ale jest też wyjątkowo mierny i prosty. T oznacząco zmienia
    ton dyskusji o inwestowaniu, cięzkiej pracy ze stroną i milionach USD
    wydanych na projekty płytek.

    > Nie wiem ile kosztowało - wyliczyli ze opłacalne będzie jak będzie
    > kosztowało "tyle" i za tyle sprzedają.

    Nic nie wyliczyli. Wyszło im przypadkiem.

    > https://store.arduino.cc/
    > Uważasz że nie potrzeba zadnego R&D aby wypuścić tyle produktów?

    R prawie nic. D troche.

    > Jak myślisz - ile osób potrzeba żeby opracować te płytki?

    Jedną na pół etatu przez kilka miesiący. Obliczam na podstawie swoich
    własnych, wyjątkowo marnych, umiejętności.

    > Teraz pomnóż przez roczne zarobki. zaręczam że wyjdą M$

    Przypuszczalnie nigdy nie robiłeś płytek skoro przesadnie oceniasz ich
    poziom zaawansowania. To raczej trywializmy, może tylko troche w.cz.
    powoduje że byle student by tego nie zrobił.