  • Data: 2019-09-12 19:33:29
    Temat: Re: Dumping chyba.
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello Pawel,
    >
    > Wednesday, September 11, 2019, 8:50:34 PM, you wrote:
    >
    > BTW: czy wiesz, że te Twoje cudzysłowy powodują, że za każdym razem
    > muszę edytować adresata? :(

    Co mam nie tak skonfigurowazne?

    > To jest mój zawód i nie wsadziłbym takiego zasilacza absolutnie
    > nigdzie. Przede wszystkim ze względu na całkowite lekceważenie
    > bezpieczeństwa użytkowania. W drugiej kolejności za gówniane elementy,
    > które nie dają żadnej gwarancji np. utrzymania napięcia wyjściowego w
    > rozsądnych granicach. Ostatnie, nie najmniej ważne - zakłócenia :(
    > NIE DA SIĘ w tej cenie zrobić bezpiecznego, trwałego i
    > niezakłócającego zasilacza, który będzie trzymał parametry. Nawet w
    > Chinach.
    Domyślam się, że pewnie sieje od DC po UV;-), ale kurde za 11 zł to
    można co najwyżej gniazdo 230V kupić, może na jakiś elektrolit wystarczy
    jeszcze. Jedyne wyjaśnienie jakie mi przychodzi do głowy, to że ktos
    wyprodukował tego wagon, a potem odbiorca się rozmyślił i teraz gość
    chce odzyskać przynajmniej trochę kasy.
    Ile kosztuje samo trafo do tego? A choćby najtańsze tranzystory
    kluczujące? Nie wiem, bez sprawdzania strzelam, że za 11 zł się nie da.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa