  • Data: 2009-04-27 20:17:55
    Temat: Re: Duze wyzwanie - dla ambitnych (calkowicie serio)
    Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Kwi, 21:47, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Poniewaz uprawiasz ataki personalne, zgodnie z moja praktyka wsadzam
    > cie do KF

    Zgodnie z moja wiedza i po przeczytaniu dziesiatkow Twoich postow
    twierdze, ze to Ty uprawiasz permanentnie ataki personalne.
    Dyskredytujesz ludzi, probujesz im udowodnic, ze sa glupi, a na pewno
    glupsi od Ciebie. Nie spotkalem chyba zadnego Twojego posta w ktorym
    bys bez podtekstow, bez aluzji do czyjejs madrosci, bez podwazania
    czyjegos autorytetu odpowiedzial po prostu na pytanie. I nie jest to
    chyba tylko moje zdanie, a wrzucanie kazdego do KF z kosmosu sie chyba
    nie bierze. Zastanow sie. Wystarczy odrobina zyczliowsci. Ja nie chce
    sie z Toba sprzeczac bo ja lubie z ludzmi zyc w zgodzie i staram sie
    ich szanowac ale jak maja ludzie reagowac na Twoje odpowiedzi?
    Napisalem konkretnego posta z konkretna propozycja, czy oferta (jak
    zwal tak zwal), napisalem, ze pisze powaznie i prosze o powazne i nie
    chamskie odpowiedzi, a Ty minute po moim poscie probujesz zrobic ze
    mnie debila pytajac czy nie wymyslilem czegos do gry w totka. To jest
    typowe chamstwo. Nie interesuje Cie temat, szczegoły tylko to zeby
    komus dopiepszyc i co najgorsze z gory zakladasz, ze masz do czynienia
    z debilem i oszustem, ktory probuje oszukac i wykorzystac innych.
    Gdyby Twoje podejscie bylo normalne, ludzkie to zapytal bys jak ma
    taka siec dzialac, co jest w niej nowatorsiego, jak i co w niej
    rozwiazalem bo wiem, ze o sieciach masz pojecie ale nie, Ciebie to nie
    obchodzi, Ciebie obchodzi doj....nie komus. Moze zamiast wrzucac
    wszystkich do KF wrzuc tam A.L. i bedzie po problemie.
    Serdecznie pozdrawiam