  • Data: 2012-01-13 11:22:41
    Temat: Re: Dwa krany
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 12, 1:57 pm, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > Dlaczego nie mieli/mają bojlera?

    Umknęło mi to pytanie. Boiler , czyli gazowy kocioł, jest w każdym
    domu i mieszkaniu. Nie ma żadnych miejskich sieci ciepłowniczych,
    każdy ma gaz i sobie swoim kotłem grzeje swoją wodę. Zasobnik gorącej
    wody może być ciśnieniowy (naczynie wzbiorcze z pompą) lub otwarty, na
    poddaszu. Dzięki hojnemu podgrzewaniu przez Golfsztrom, kraj o którym
    myslisz ma łagodny klimat, nikt się nie szczypie ze stratami ciepła.
    Konrad