    From: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Dwa krany
    Date: Fri, 13 Jan 2012 18:10:22 +0100

    On Fri, 13 Jan 2012 06:58:17 -0800 (PST), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:

> [...]
    wiadomościnews:e75cab6c-0a39-4d10-bcf8-e30b47ce1953@
    i26g2000vbt.googlegroups.com...

    >Masz dwa pokrętła, więc przy odrobinie wprawy wypośrodkujesz sobie tak
    >żeby raz leciała gorąca, raz zimna, ale wydatek będzie jak z konewki
    >lalki Barbie.
    >
    > bo zimnej nie ma albo "się
    >
    >A gdzie go podłączysz skoro w łazienkach nie ma gniazdek elektrycznych?
    No to tam u was muszą być naprawdę małe łazienki ;) Bo już około metr
    od wanny u nas mogą być instalowane gniazda z indywidualną separacją
    lub zabezpieczone różnicówkami.
    --
    Grzegorz Krukowski