    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Dwa krany
    Date: Fri, 13 Jan 2012 16:39:18 -0800 (PST)

    On Jan 13, 10:57 pm, bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > Spokojnie, od paru lat wysyłamy do tego kraju egzemplarze
    > po updacie. Poprawka powinna roznieść się sama:)

    Krucho z kompatybilnością/protokołem/formatem danych.
    Mały przykład. Mieszkam na zadupiu, gdzie niebo jest niebieskie, trawa
    zielona a morze bezkresne. Niestety, woda w kranie jest straszliwie
    twarda. Kropla kranówy na blacie po zaschnięciu zamienia się w
    szczyptę proszku. U mnie w robocie jest maszynka do wody, podłączona
    do wodociągu przez węglowy filtr, specjalny do tego składu
    mineralnego. Obok stoi wielki czajnik w którym każdy sobie gotuje wodę
    na herbatę, kawę, co tam lubi (ja na Inkę). Tubylcy leją do niego
    kranówę, dzięki czemu na dnie kubka po wypiciu mają warstwę gruzu.
    Smak jak woda z płukania pędzla po malowaniu sufitu. Więc ja jak
    wchodzę do kuchni, zaczynam od wylania zawartości czajnika do zlewu,
    dokładnego wypłukania wnętrza z luźnych kawałków kamienia kotłowego i
    napełnienia czajnika wodą z filtra. Localsi patrzą przy tym na mnie
    jak na wariata. Ten rytuał powtarza się od lat, a oni dalej nie wiedzą
    czemu ja to robię...
    Konrad