  • 31. Data: 2009-06-30 14:06:44
    Temat: Re: Dylemat z wyborem procesora
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
    >A zestaw do grania za 1050,- (1500,- minus Vista Home Premium OEM)
    >to niby uwazasz za lepszy? :P

    Nie. Oba uważam za głupie. Podobnie jak np. rower za 300zł na zawody
    downhillowe.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ I am Pentium of Borg, division is futile!
    .\....@e...eu.org.\.\. You will be approximated.

  • 32. Data: 2009-06-30 16:56:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mariusz Kruk napisał(a):

    > con-co?

    Może config.sys ;P

    j.

  • 33. Data: 2009-06-30 16:59:58
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-30 14:31, Użytkownik Mark napisał:

    > A wlasnie ze dobrze radzi.
    > Co wiecej - to najlepsza rada w takiej sytuacji. I nie zarzucaj komus z
    > laski skwojej piracenia, skoro moze to pobrac *legalnie* z MS i miec niemal
    > rok spokoju dzialjac na naprawde bardzo dobrym systemie

    Sprawdziłeś osobiście ten "bardzo dobry system ?
    Bo ja mam wątpliwości.
    Mam kilku znajomych którzy nawo kupionych sprzętach
    instalowali XP bo na Viście nie chodziła jakaś gra.
    Myślisz że te gry będą działać bez problemu na W7 ?

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2009-06-30 21:04:52
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Grzegorz Prędki pisze:
    > Wez gigabyta na P31, do tego e5200 i krec go mocno. Karta graficzna
    > jakis radek 4850 albo 4870.

    co prawda na P35, ale E5200 rewelacyjnie mi się kręcił (4GHz stabilnie
    na BOX'ie), bardzo udany zakup :)

    Grafika - w cenach się nie orientuję, ale powyższe modele w zupełności
    wystarczą i to z zapasem

  • 35. Data: 2009-07-01 05:15:03
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Mark wrote:
    > Założenie - komputer dla 15latka.. wiec głównie gry.

    Ja bym mu konsole kupil... o ile nie stoi na drodze ideologia. ;)

    k,

  • 36. Data: 2009-07-01 06:01:22
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Nie. Oba uważam za głupie.
    > Podobnie jak np. rower za 300zł na zawody downhillowe.

    Niektorzy kupuja rower, zeby sobie pojezdzic...

    Osoba kupujaca komputer za 1500,- max nie jest grupa docelowa dla
    "profesjonalnych podkladek pod myszke dla graczy po XXX sztuka"

    Na prawde uwazam, ze zakup komputera teraz i przemeczenie sie
    z RC przez kilka miesiecy odkladajac na pelnoprawny Win jest lepszym
    rozwiazaniem, niz czekanie az uzbiera sie cala kwota.

    Stosunek liczby gier uruchomionych w pierwszym przypadku do
    gier uruchomionych w drugim dziala na moja korzysc... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 37. Data: 2009-07-01 06:50:29
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
    >Niektorzy kupuja rower, zeby sobie pojezdzic...

    Oczywiście. Podobnie, jak niektórzy kupują komputer, żeby go poużywać.

    >Na prawde uwazam, ze zakup komputera teraz i przemeczenie sie

    "Na prawdę" możesz nasikać.

    >z RC przez kilka miesiecy odkladajac na pelnoprawny Win jest lepszym
    >rozwiazaniem, niz czekanie az uzbiera sie cala kwota.

    Skoro nie stać go na system, za co kupi gry?

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Całe gadanie o moralności praw autorskich
    `b K...@e...eu.org d' zwykle znika, kiedy przychodzi do wy-

  • 38. Data: 2009-07-01 06:56:55
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 18:59:58 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Sprawdziłeś osobiście ten "bardzo dobry system ?

    Tak. Na kilku komputerach, w domu i w pracy. W domu najpierw x86 beta, od
    stycznia, a teraz x64 RC. I z calym przekonaniem bede twierdzil ze to
    bardzo dobry system.

    > Bo ja mam wątpliwości.

    Ja nie mam zadnych

    > Myślisz że te gry będą działać bez problemu na W7 ?

    Nie mysle, ja to wiem - nie mialem zadnych problemow z zainstalowaniem
    czegos w W7. A jak jakis instalator na dzien dobry sie burzyl ze system nie
    jest obslugiwany (choc tyczylo to glownie niektorych programow) to jest tryb
    zgodnosci ktory iMO dziala o niebo lepiej niz w Viscie. Jedno klikniecie i
    instalator rusza.
    Ja jestem bardzo zadowolony - nowoczesny szybki system ktory nie ma
    problemow ze sprzetemi na dodatek jest po polsku.

    --
    Mark

  • 39. Data: 2009-07-01 06:59:26
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 15:25:52 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

    > Proponujesz jakieś bety, pod którymi nikt właściwie nie wie czy gry będą
    > chodzić? Świetny pomysł.

    Rozumiem ze "nikt" tyczy sie Ciebie? Bez obaw, inni wiedza. Gry chodza i nie
    maja z tym najmniejszych problemow - system jest publicznie testowany ju pol
    roku, to wystarczajaco duzo czasu by tkaie rzeczy byly wiadome.. jak sie
    chce tej wiedzy poszukac.

    --
    Mark

  • 40. Data: 2009-07-01 07:02:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisał(a):

    > Mam kilku znajomych którzy nawo kupionych sprzętach
    > instalowali XP bo na Viście nie chodziła jakaś gra.
    > Myślisz że te gry będą działać bez problemu na W7 ?

    Znam przypadki, ze na XP jezeli jest zainstalowana gra X to nie mozna
    uruchomic gry Y ani gry Z etc. To wskazuje, ze do gier kupuje sie
    konsole a nie PC...

    j.