    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: Dysk_ryminacja iPadów...
    Date: Mon, 3 Oct 2016 08:47:36 +0200

    ["Followup-To:" header set to pl.biznes.banki.]
    On 2016-10-03, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

    > To żart? Citi raczej ;) nie inwestuje w opłacalność tego typu.

    Nie wiem co ma Citi do tego. Ogólnie wydaje mi się, że aplikacje
    bankowe na tabletach się niezbyt przyjęły. Na komórkach służą do
    zrobienia szybkich operacji, np. przy bankomacie, na desktopie
    do konkretniejszego zarządzania. Jak ktoś ma fantazję użyć tabletu,
    to chyba może użyć po prostu zwykłego dostępu przez www.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com