  • 1. Data: 2019-04-27 00:36:48
    Temat: Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji nawigacyjnych.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji
    nawigacyjnych.

    Ktoś może wkleić? :)

  • 2. Data: 2019-04-28 22:01:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-04-27 o 00:36, r...@k...pl pisze:
    > Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji
    > nawigacyjnych.

    Naviexpert się chwali że wygrali.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2019-04-28 22:50:03
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2019-04-27 o 00:36, r...@k...pl pisze:
    > Dziennikarze miesięcznika "Auto Moto" postanowili przetestować 9 aplikacji
    > nawigacyjnych.
    > Ktoś może wkleić? :)

    Sprawdź kto miał największą reklamę w tym i poprzednim wydaniu i on
    wygrał test.

  • 4. Data: 2019-04-29 01:52:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 28 Apr 2019 22:50:03 +0200, w <5cc61224$0$512$65785112@news.neostrada.pl>,
    PlaMa <b...@w...pl> napisał(-a):

    > Sprawdź kto miał największą reklamę w tym i poprzednim wydaniu i on
    > wygrał test.

    Kto wygrał to ja wiem i wiem, że wygrałby i bez reklam (jeżeli miał) :)
    Chcę sobie poczytać.

  • 5. Data: 2019-04-29 10:51:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-04-28 o 22:01, Irokez pisze:

    > Naviexpert się chwali że wygrali.

    Zajrzałem na stronę Naviexpert - nie ma wyboru rodzaju trasy (np.
    najkrótszej). To pod jakim względem jest to najlepszy wybór?
    A to mój ulubiony test map:

    Naviexpert:
    https://traffic.naviexpert.pl?tp=52.267194,20.642599
    ;52.292874,20.602311&tpn=Zabor%C3%B3wek;%C5%81ubiec

    Google:
    https://www.google.pl/maps/dir/Zabor%C3%B3wek,+05-85
    0/%C5%81ubiec,+05-084/@52.2753553,20.6044613,14z/dat
    a=!4m19!4m18!1m10!1m1!1s0x471eb2cd540f676f:0x96318b5
    1b88adcee!2m2!1d20.6526632!2d52.2630711!3m4!1m2!1d20
    .6386786!2d52.2811323!3s0x471eb2c1ae66d40f:0x685d744
    b1cf552c3!1m5!1m1!1s0x471ead6035a59265:0x1e5e68b0e68
    4509e!2m2!1d20.6023104!2d52.292898!3e0

    Targeo (Automapa)
    https://mapa.targeo.pl/20.6202761,52.27504,22,trasa,
    ,Zabor%C3%B3wek%20Zabor%C3%B3wek%2060,,Zabor%C3%B3we
    k%20Zabor%C3%B3wek,,%C5%81ubiec%20%C5%81ubiec?data=e
    yJmciI6eyJwb2ludHMiOlt7IngiOjIwLjY0MzI3MDQsInkiOjUyL
    jI2MzgwNDd9LHsieCI6MjAuNjM4Mzc4MSwieSI6NTIuMjgxMjkzO
    X0seyJ4IjoyMC41OTYxMDM0LCJ5Ijo1Mi4yOTMzNH1dLCJvcHRpb
    25zIjp7InR5cGUiOjIsInBhcmFtcyI6IntcImh3XCI6ZmFsc2UsI
    FwidGxcIjpmYWxzZSwgXCJmclwiOmZhbHNlfSJ9fSwid2luIjoiZ
    mluZC1yb3V0ZSJ9

    W Naviexpercie nie da się wyznaczyć drogi na skrót.

    T.

  • 6. Data: 2019-04-29 12:41:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Naviexpert się chwali że wygrali.

    Najlepiej prowadziły i przyjechały najszybciej na miejsce TomTom i Apple
    Maps (mapy TomToma).
    NaviExpert wygrał (jeśli dobrze pamiętam) tylko dzięki większej ilości
    punktów za pokazywanie ograniczeń na drodze. Czas dojazdu i trasa gorsze.
    Gazeta leży w domu - jak nie zapomnę to wrzucę.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2019-04-29 15:21:25
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-04-29 10:51, T. wrote:

    > Zajrzałem na stronę Naviexpert - nie ma wyboru rodzaju trasy (np.
    > najkrótszej). To pod jakim względem jest to najlepszy wybór?
    > A to mój ulubiony test map:

    W tej chwili wybór Naviexperta wygląda na najszybszy: 8 min wobec
    prognozowanych 12 minut przez Googla i aż 26 minut przez Targeo.

  • 8. Data: 2019-04-29 20:38:54
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-04-29 o 15:21, Uncle Pete pisze:

    > W tej chwili wybór Naviexperta wygląda na najszybszy: 8 min wobec
    > prognozowanych 12 minut przez Googla i aż 26 minut przez Targeo.

    Nie chodziło mi o wybór najszybszej trasy, ale najkrótszej. W Targeo i
    GM po prostu przeciągam na drogę, którą chcę jechać - mam wybór. W
    Naviexpert nie ma wyboru. Czyli jest się skazanym tylko na algorytm, a
    te - jak pokazuje życie - bywają zawodne.
    Dla mnie najlepsza nawigacja to taka, która pokazuje różne warianty a ja
    sam wybieram najlepszy dla mnie.
    I jeszcze zastrzeżenie - mogłem sobie potestować tylko aplikację na
    kompie, nie mam w telefonie, może więc NE jest lepszy w wersji mobilnej.
    Swego czasu bardzo sobie chwaliłem Automapę, bo tam można było dowolnie
    modyfikować trasę, zakazywać lub zezwalać na przejazd np. po drogach
    gruntowych, omijać promy, itp. Była trasa łatwa, bezpieczna i takie tam.
    A nawet było sortowanie kilku punktów "przez", czyli wstępne rozwiązanie
    tzw. problemu komiwojażera (zaplanowanie najkrótszej trasy gwarantującej
    odwiedzenie wskazanych punktów - program sam dobierał kolejność). Ale to
    było wieki temu i AM na Win CE.
    AM pokazywała bardzo dokładnie czas dojazdu, ale zmodyfikowałem nieco
    prędkości na różnego rodzaju drogach. Wychodziłem na różnice rzędu 15
    minut przy trasie ok. 400 km.
    Teraz jak jest - nie wiem, korzystam głównie z GM.
    T.

  • 9. Data: 2019-04-29 21:00:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-04-29 o 20:38, T. pisze:

> [...]
    > te - jak pokazuje życie - bywają zawodne. > Dla mnie najlepsza nawigacja to taka,

    Szkoda, że iGO Primo/NexGen nie ma jako samodzielnej tylko trzeba
    "rzeźbić" aby mieć na telefonie. Miałbyś tak jak chcesz.
    Na bazie iGO były/są robione nawigacje Beckera na przykład, albo w
    samochodowych nawigacjach Pioneer AVIC.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2019-04-29 22:49:56

    Mon, 29 Apr 2019 20:38:54 +0200, w <5cc744be$0$499$65785112@news.neostrada.pl>,
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

    > Nie chodziło mi o wybór najszybszej trasy, ale najkrótszej. W Targeo i
    > GM po prostu przeciągam na drogę, którą chcę jechać - mam wybór.

    Ale co mi po tym, że jest to na stronie jak nie ma tego w programie?