  • 11. Data: 2005-08-28 22:36:01
    Temat: Re: Dzierzawa radiolinii
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <desic9$kdl$1@noterek.dronet.gliwice.pl> Wojciech Apel napisał(a):

    > Jeżeli chodzi o STM-1 to na bliskie odległości 3-5 km licz się w wydatkiem
    > 5,5 do 7 tys na miesiąc.
    hm..
    o to mi własnie chodziło. Ale - dosyć drogo, myslałem że jest to trochę
    taniej.
    Ale - dlaczego w takim razie różnym firmom opłaca się w podobnych
    miesięcznych kosztach utrzymywać radiolinię i kilkanaście mbit
    "internetu"?

    > Radia E3 są tańsze.
    dużo?

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 12. Data: 2005-08-29 06:45:30
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> wrote:
    > Ale - dlaczego w takim razie różnym firmom opłaca się w podobnych
    > miesięcznych kosztach utrzymywać radiolinię i kilkanaście mbit
    > "internetu"?

    pewnie dlatego, ze ceny tego internetu nie sa takie niskie, a umowy
    sa na czas okreslony.

    > dużo?

    urzadzenia -- jakies 50 tys zl. oczywiscie trzeba jeszcze doliczyc oplate
    dla urtipu.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 13. Data: 2005-08-29 09:54:10
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl> napisał(a):

    > pewnie dlatego, ze ceny tego internetu nie sa takie niskie, a umowy
    > sa na czas okreslony.

    > urzadzenia -- jakies 50 tys zl. oczywiscie trzeba jeszcze doliczyc oplate
    > dla urtipu.

    Urządzenia optyczne w technice stm-1 znaleść można tutaj:
    http://www.cyberbajt.pl/index.php?i=grupa&id=7
    Zasięg od 3 - 5 km. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem będzie zakup na kredyt.
    Po 2 -3 latach sprzęt jest twoją własnością

  • 14. Data: 2005-08-29 11:58:42
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    dragonite wrote:
    > Zasięg od 3 - 5 km. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem będzie zakup na
    > kredyt. Po 2 -3 latach sprzęt jest twoją własnością

    Tak samo jak w leasingu. Przy czym leasing jest sporo wygodniejszy
    i bezpieczniejszy od kredytu. Z reguly rowniez do umowy nie wymaga
    sie przedstawiania miliona ton papierkow i zaswiadczen jak to jest
    w kredycie :) Pod wzgledem podatkowym rowniez *zdecydowanie*
    prostszy leasing :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)

  • 15. Data: 2005-08-30 15:04:58
    Od: "Domino, Otwock" <s...@i...pl>

    dragonite wrote:

    > Najlepsze radiolinie oferuje nera (www.nera.no)

    Dlaczego? Ericsson czy Marconi wcale nie sa gorsi. Ale przyznaje ze CityLink
    Nery godny polecenia.

    --
    Pozdrawiam, Dominik.