  • Data: 2011-03-28 14:41:08
    Temat: Re: Dziurawe hopsadlo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w
    On 27 Mar, 20:35, PeJot <P...@o...pl> wrote:
> [...]
    t=product&brand=129

    >http://www.amtra.pl/var/files/703/pl/706.pdf
    >Aceton i octan etylu.
    >A tu to o czym ja mowilem (mieszkam 200m od sklepu zeglarskiego):
    >http://www.fitchtherubberman.com.au/Adobe/Bostik%20
    2402%20MSDS.pdf
    >Toluen, aceton i nafta.

    Ta nafta to mnie troche dziwi. Albo bardzo dobrze odolejona, albo
    oni troche co innego maja na mysli (a faktycznie w ameryce podzial
    jakby nieco inny), albo w klejeniu gumy olej nie przeszkadza .. ale
    hopsadlo niekoniecznie z gumy.

    >To tylko rozpuszczalniki, diabli wiedza co w tych klejach jest
    >najwazniejsze.

    Ten pierwszy, "winylowy" sugeruje ze PVC :-)
    Ale z drugiej strony "nie zawiera chlorowcoweglowodorow". Byc moze
    tylko freony maja na mysli.

    J.