  • 1. Data: 2011-03-20 07:07:04
    Temat: Dziurawe hopsadlo
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Tytułowe hopasadlo to nic innego jak piłka do skakania, np. taka:

    http://www.brykacze.pl/product,weplay_pilka_do_skaka
    nia_duza_55_cm,2156.html

    Problem w tym że moje dzieci nagminnie dziurawią takie wynalazki.
    Pytanie: z czego toto może być zrobione i *czym to da się załatać* ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2011-03-20 11:23:53
    Temat: Re: Dziurawe hopsadlo
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PeJot <P...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Problem w tym że moje dzieci nagminnie dziurawią takie wynalazki.
    > Pytanie: z czego toto może być zrobione i *czym to da się załatać* ?

    Są specjalne kleje do pilek gumowych:
    http://www.cyfronika.com.pl/dok/um931.pdf

    Piszą, że te zabawki robione są z gumy (rubber):
    www.jumpingballs.com/us/hoppity-hop-hippity-hop/hopp
    ity-hop-ball-ages-3-
    6.html

    WM

  • 3. Data: 2011-03-20 12:58:09
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-03-20 12:23, WM pisze:

    > http://www.brykacze.pl/product,weplay_pilka_do_skaka
    nia_duza_55_cm,2156.html

    > Są specjalne kleje do pilek gumowych:
    > http://www.cyfronika.com.pl/dok/um931.pdf

    Wygląda na Butapren :)

    > Piszą, że te zabawki robione są z gumy (rubber):
    > www.jumpingballs.com/us/hoppity-hop-hippity-hop/hopp
    ity-hop-ball-ages-3-
    > 6.html

    Skoro tak, to może zaryzykować klej + zwykłe łatki do dętek rowerowych ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2011-03-20 14:30:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Mar 2011 11:23:53 +0000 (UTC), WM wrote:
    >Piszą, że te zabawki robione są z gumy (rubber):
    >www.jumpingballs.com/us/hoppity-hop-hippity-hop/hop
    pity-hop-ball-ages-3-6.html

    Ale ten "rubber" to moze byc symboliczny.

    No dobra - zalozmy ze jakby bylo PVC to by napisali PVC,
    ale poliuretany, butadieny, neopren to juz podlegaja pod "rubber".

    Tak czy inaczej - zaczac mozna od klejow do gumy i/lub latek
    rowerowych :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-03-20 16:36:53
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-03-20 15:30, J.F. pisze:
> [...]
    > ale poliuretany, butadieny, neopren to juz podlegaja pod "rubber".
    >
    > Tak czy inaczej - zaczac mozna od klejow do gumy i/lub latek

    Niestety, obydwa w/w gluty ani myślą tego rozpuścić.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2011-03-21 07:10:11
    Od: Orzel <r...@w...pl>

    W dniu 2011-03-20 17:36, PeJot pisze:

    > Niestety, obydwa w/w gluty ani myślą tego rozpuścić.

    mam podobny problem. Guma to to nie jest. Byłem w wulkanizacji i po
    próbie 3 klejów pan powiedział, że mi nie pomoże. radził spróbowac
    silikon, ale jeszcze nie zdarzyłem

  • 7. Data: 2011-03-21 08:27:00
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2011-03-21 08:10, Orzel pisze:

    > mam podobny problem. Guma to to nie jest. Byłem w wulkanizacji i po
    > próbie 3 klejów pan powiedział, że mi nie pomoże. radził spróbowac
    > silikon, ale jeszcze nie zdarzyłem

    Silikon jest elastyczny, ale będzie się trzymał tylko dzięki adhezji,
    dlatego wątpię aby to było trwałe rozwiązanie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2011-03-22 12:20:45
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Mar 21, 8:27 am, PeJot <P...@0...pl> wrote:

    > Silikon jest elastyczny, ale będzie się trzymał tylko dzięki adhezji,
    > dlatego wątpię aby to było trwałe rozwiązanie.

    A jakie to sa dziury? Punktowe, jak od szpilki, czy wieksze rozdarcia?
    Moje pociechy jakos nie daly rady tego rozwalic.
    Konrad

  • 9. Data: 2011-03-22 12:23:56
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2011-03-22 13:20, Konrad Anikiel pisze:

    > A jakie to sa dziury? Punktowe, jak od szpilki, czy wieksze rozdarcia?
    > Moje pociechy jakos nie daly rady tego rozwalic.

    Przecięcia, jak od skalpela.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2011-03-22 12:38:18
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Mar 22, 12:23 pm, PeJot <P...@0...pl> wrote:

    > Przecięcia, jak od skalpela.

    W sklepach ze szpejami zeglarsko-wodniackimi jest klej Bostik do
    klejenia pontonow (RIB). Moze by tego sprobowac? Albo jeszcze bardziej
    ekstremalnie: to mazidlo w sprayu ktore sie wstrzykuje w opone jak sie
    zlapie gume. Ale bez identyfikacji materialu tej pilki mozna tylko
    zgadywac na oslep...
    Konrad