    From: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Dziwne działania Pro-Futuro
    Date: Fri, 25 Aug 2006 17:27:33 +0200

    Marcin Kwiatkowski wrote:

    > Chmm. 13Mbps z futuro na dedykowanej radiolinii na cały ruch poza WWW i
    > 5xDSL 4Mbps na ruch wychodzący z serwerów proxy to raczej nie są zabawki
    > (no z tymi DSLami można dyskutować, ale sprawdza się).

    Sorry, ale to jest jakaś rzeźba a nie rozwiązanie tematu.

    > Właśnie od kilku miesięcy o to walczymy (wręcz o pulę PI). Tyle że RIPE
    > już bardzo niechętnie daje adresy (nie dziwne - IPv4 się kończy...)

    Dziwne, bo ja nie miałem nigdy kłopotów z uzyskaniem stosownej ilości
    adresów - dwa lata temu brałem PI /22 potem po roku /23, teraz niedawno znowu
    /22 i nie było żadnych problemów.

    Ad meritum wątku - uważam, że skoro nie możecie sobie poradzić ze
    spamerami/smieciarzami/wylęgarnią wirusów to nie ma się co dziwić, że upstream
    wyłączył Ci w końcu łącze. Sam zrobiłbym tak samo.

    TOM
    AS33868 MAN
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,
    bez nich nie działa żadna kolej, bezsilne są lokomotywy.