  • 21. Data: 2012-09-21 15:12:47
    Temat: Re: Dziwne zachowanie hamulca
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Sep 2012 14:19:05 +0200 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet

    ja wiem co to jest. Odpowiesz mi gdzie jest w twoich definicjach forum?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2012-09-21 15:23:15
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > ja wiem co to jest. Odpowiesz mi gdzie jest w twoich definicjach forum?

    Masz coś z oczami?

    Marek

  • 23. Data: 2012-09-21 15:30:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Sep 2012 15:23:15 +0200 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > Masz coś z oczami?

    ja? nie. usenet to nie jest forum.

  • 24. Data: 2012-09-21 15:35:13
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    masti nabazgrał(a):

    > ja? nie. usenet to nie jest forum.

    Monolog prowadzisz :)

  • 25. Data: 2012-09-21 15:43:39
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > ja wiem co to jest. Odpowiesz mi gdzie jest w twoich definicjach forum?

    W skrócie przetłumaczę ci ale i tak będziesz kombiniował jak widzę boś
    toporny na wiedzę.

    "Arten von Internetforen [Bearbeiten]
    Rodzaje forów internetowych. (Forów - to o czym dyskutujemy)

    Es gibt in der Kommunikation im Internet verschiedene technische Ansätze zur
    Realisierung eines Internetforums.
    Istnieją rózne techniczne rozwiązania komunikacji w internecie w celu
    zrealizowania forum internetowego.

    Die Palette reicht dabei von dem Urvater aller Internetforen, dem Usenet,
    über den Austausch von E-Mails über einen speziellen Forenserver
    (Mailinglisten) bis hin zu den modernen Webforen im World Wide Web.
    Dostepne są od najstarszego (urvater-praojciec) ze wszystkich for
    internetowych, Usenetu (to czego raczysz nie widzieć), poprzez wymianę
    e-mails za pomocą specjalnych serwerów forów (Listy mailowe) aż do
    nowoczesnych forów web w World Wide Web.
    (Jak widzisz co krok spotykamy określenie "Forum")

    Usenet
    -> Hauptartikel: Usenet
    Usenet główny artykuł:Usenet.

    Das Usenet basiert auf einem dezentralen System von Servern, an die man
    Nachrichten (Postings) schicken kann, die dann in einer Newsgroup für alle
    Abonnenten dieser zur Verfügung stehen."
    Usenet bazuje na zdecentralizowanym systemie serwerów, do których mozna
    wysyłać wiadomości (posty), które następnie stają się dostępne na grupie
    dyskusyjnej (Newsgroup) dla wszystkich abonentów.

    Marek

  • 26. Data: 2012-09-21 15:45:05
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > masti nabazgrał(a):

    > Monolog prowadzisz :)

    Drugi odporny na wiedzę.

    Marek

  • 27. Data: 2012-09-21 15:49:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Sep 2012 15:43:39 +0200 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > W skrócie przetłumaczę ci ale i tak będziesz kombiniował jak widzę boś
    > toporny na wiedzę.

    widzę, że jesteś "toporny" na cokolwiek. EOT

  • 28. Data: 2012-09-21 15:54:49
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > widzę, że jesteś "toporny" na cokolwiek. EOT

    Podkreśl sobie na czerwono wyrazy "forum" "Usenet" "grupy dyskusyjne"
    USENET to jest jedna z odmian forów internetowych. Forum więc jest wszystko,
    niemal każda dziura do której trafiają twoje wypociny.

    Masz rację EOT. Tylko czas straciłem na ciebie.

    Marek

  • 29. Data: 2012-09-21 15:55:51
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    > widzę, że jesteś "toporny" na cokolwiek. EOT

    No, ale on jest przecież na forum :]

    --
    Hinek

  • 30. Data: 2012-09-21 18:41:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Podkreśl sobie na czerwono wyrazy "forum" "Usenet" "grupy dyskusyjne"
    > USENET to jest jedna z odmian forów internetowych.

    Zdaniem jakiegoś palanta, który robi za wyrocznię?