eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaDźwig › Re: Dźwig
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dźwig
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <3...@g...com>
    <10wo3pc1sbrla.1up9k9vwsytee$.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <1lnn7de302ivm$.127ysxidmb7k0.dlg@40tude.net>
    <55c84dab$0$4788$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 10 Aug 2015 12:04:03 +0200
    Message-ID: <o...@4...net>
    Lines: 44
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1439201038 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8372 82.143.187.50:50239
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34834
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 10 Aug 2015 09:07:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > W dniu 07-08-15 o 17:13, Jr.F. pisze:
    >>> pływające. Na 100% takie dźwigi nie mają automatyki która
    >>> uwzględnia przechył gruntu na którym stoją, chyba że się nie znam.
    >>
    >> Ja sie nie znam, ale czy ta automatyka nie jest jakas automatyczna ?
    >> Rozsadnie byloby mierzyc np sily w podporach, z tym, ze tu akcja byla
    >> na tyle szybka, ze automatyka, tzn zabezpieczenia, raczej nic by nie
    >> pomogla.
    >
    > Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem. W żurawiu samojezdnym należy go
    > wypoziomować.

    Nie wiem jak to sie robi, ale jak pisalem - rozsadne byloby mierzenie
    sil w podporach. Jak w ktorejs robi sie niepokojaco malo - to jest
    bliski przewrocenia.

    Wypoziomowanie to osobna sprawa - moze byc konieczne z uwagi na
    kierunek sil w roznych elementach.

    >> Chyba ze masz na mysli jakas automatyke kompensujaca przechylenia na
    >> biezaco - to faktycznie - w kolowym niemal na pewno takiej nie ma.
    >> W plywajacym ... nie znam sie, moze i jest ...
    >
    > To nie były pływające, tym nie mniej kiedyś oglądałem na Discovery i
    > taki morski ma po prostu system balastowania.

    System takowy moze i ma, ale jego predkosc raczej nie pozwala na
    kompensacje szybkich ruchow ramienia. No chyba, ze ramie nie ma
    szybkich ruchow.

    No i wyobrazalem sobie, ze to o kompensacje falowania chodzi.
    A przy okazji i przechylow.

    >>> Nie wierzę że ktoś je mocował do barki dopuszczając zmieniające się
    >>> przechylenie barki podczas operacji.
    >> Jak widac - przydaloby sie.
    > Moim zdaniem nie. Nic by to nie dało.

    No, jesli doszlo do zlamania ramienia, to faktycznie nic/niewiele.
    Ale jesli o zwykly przewrot, to imo mogloby.
    Drugi dzwig by tak latwo sie nie przewrocil.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: