  • 1. Data: 2009-08-26 08:54:58
    Temat: [EP-1] Prośba do Janka o extremum
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Coraz częściej pojawiają się za wodą LNIB lub wręcz NIB w super cenie i tak się
    zastanawiam...
    ... Janko mógłbym prosić o rawa (po twojej obróbce to i z Nokii cudo wyjdzie):

    1. w pomieszczeniu jakiś portret, 1600/3200, 1/10, szkło otwarte
    2. widoczek na polu, szkło otwarte, 3200, 1/10
    3. w miarę odwagi: widoczek na polu nocą, bazowe iso, statyw, f/8

    Jakby co to mój nick ma skrzynkę na gimejlu albo do crazy.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 2. Data: 2009-08-26 08:56:33
    Temat: Re: [EP-1] Prośba do Janka o extremum
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. widoczek na polu, szkło otwarte, 3200, 1/10
    > 3. w miarę odwagi: widoczek na polu nocą, bazowe iso, statyw, f/8

    Na grupe, na grupe :)

  • 3. Data: 2009-08-26 08:59:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Na grupe, na grupe :)

    Wieczorkiem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-08-26 09:03:05
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    >>> 1. w pomieszczeniu jakiś portret, 1600/3200, 1/10, szkło otwarte
    >>> 2. widoczek na polu, szkło otwarte, 3200, 1/10
    >>> 3. w miarę odwagi: widoczek na polu nocą, bazowe iso, statyw, f/8

    nie mow ze nie dasz rady z pkt 3 teraz :)

    Roger

  • 5. Data: 2009-08-26 09:15:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > nie mow ze nie dasz rady z pkt 3 teraz :)

    Dam, ale nie rawa :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/

  • 6. Data: 2009-08-26 11:32:57
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    > 2. widoczek na polu, szkło otwarte, 3200, 1/10
    > 3. w miarę odwagi: widoczek na polu nocą, bazowe iso, statyw, f/8

    a miejski widoczek nie moze byc ;) ?

    Pozdr.

  • 7. Data: 2009-08-26 12:01:04
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > a miejski widoczek nie moze byc ;) ?

    W Krak na polu = miejski. Uwielbiam ten ich folklor veka i inne klimaty (akcent).

    Może być ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 8. Data: 2009-08-26 12:06:57
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    > W Krak na polu = miejski. Uwielbiam ten ich folklor veka i inne klimaty
    > (akcent).
    > Może być ;)

    hihi :) wiem wiem, zatuje, a co do samplelka to niestety nie pomoge :)
    Sorry za zamieszanie :)

    Pozdr

  • 9. Data: 2009-08-26 12:47:24
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > a co do samplelka to niestety nie pomoge :)
    > Sorry za zamieszanie :)

    Aha, no to w pytę ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 10. Data: 2009-08-28 22:43:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    gietrzy pisze:
    > 1. w pomieszczeniu jakiś portret, 1600/3200, 1/10, szkło otwarte
    > 2. widoczek na polu, szkło otwarte, 3200, 1/10
    > 3. w miarę odwagi: widoczek na polu nocą, bazowe iso, statyw, f/8

    Portrecik na zastanym, halogeny, otwarte, 1/10 ze stabilizacją, kit w
    pozycji tele, 1600iso (imo max dla takich zdjęć):
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/1600_p
    ortret.jpg
    To samo, 3200iso, krótszy czas:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/3200_p
    ortret.jpg

    Zamiast widoczka bałaganik (bo widoczki w nocy są ciemne):
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/1600.j
    pg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/3200.j
    pg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/6400.j
    pg
    6400 to już tylko bajer, albo bw. Przy 3200 spadają ''czyste ev'' do
    mniej więcej połowy więc gdy dynamika znośna da się wyciągnąć czysty obraz.

    I noc: 10 sekund, 100 iso:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/100iso
    10s.jpg
    Wszystkie antyszumy i stabilizacja wyłączona.

    Rawy:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/raw.zi

    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /drogie omo, wyprałem i jest czyste, i białe, i wzruszyłem się to piszę/