    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 9 Sep 2019 13:21:07 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Edukacyjnie tvp
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 września 2019 08:44:05 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale to zielona strzalka -co to Niemcy jej nei znali, a potem im sie
    > spodobala ta na tabliczce.
    > I nie wiadomo, czy u nich tez trzeba sie zatrzymac ... no i zaraz -
    > jak chcesz ukarac za przejazd na czerwonym, skoro mozna jechac, bo
    > strzalka?

    Od tego sa osobne zjazdy/pasy zeby oddzielic jednych od drugich.

    > Znajdz zwykle swiatla - tez zobaczysz ilu Polakow przejezdza na
    > czerwonym :-)

    Bez przesady. Jakos nie widuje/widywalem masy ludzi w Polsce co na czerwonym jada. Za
    to za ranica paru widzialem :)

    > Tylko ... pamietasz kamere w Wejherowie ?

    Tu gdzie siedze takie liczniki sa bardzo gesto.
    Znaczy sie nie na sygnalizatorze dla kierowcy. Sa na sygnalizatorze dla pieszego.
    I tam ladnie widze ile mam czasu. Mysle ze to by sie bez problemu sprawdzilo i u nas.
    Tyle ze zeby przytemperowac tych co im sie spieszy to dodac fotoradar.
    Z sensownie ustawionym zoltym (choc nie trzeba krytycznie bo licznik jest) wszystko
    by dzialalo ok.

    Ja jeszzce dodam ze widzialem swiatla ktore w trybie nocnym chyba sprawdzaja z jaka
    sie predkoscia jedzie.

    Bo jak nikt nie jedzie to daja zielone dla kierunku preferowanego. Jak jedzie
    spokojnie to daja zielone nadal. Ale jak sie przekracza predkosc to zapalaja czerwone
    odpowiednio wczesnie.

    Znam takie tutaj:
    https://www.google.com/maps/@50.5506036,18.9557578,3
    a,75y,15.27h,77.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAW7aaYOP4n6M
    8Hx8laHZaA!2e0!7i13312!8i6656

    Dowodow na takie zachowanie poza licznymi przypadkami empirycznymi brak.

    > Niemcy madry narod, jesli chodzi o przepisy drogowe, u nas nie ma tej
    > 1 sekundy ... a powinna byc
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=JiKcTULmgXA

    A tu co nie tak?
    Mogl jechac, niepotrzebnie hamowal. Nie wiadomo ile to zolte tam trwalo...