  • Data: 2015-05-30 15:45:33
    Temat: Re: Edycja mapy Osmanda
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" mjp5qc$nja$...@d...me

    > osmand to nie mapa, tylko nawigacja. mój osmand od zawsze jeździ po

    Czyli OSM z OpenStreetMap to nie Osm z OsmAnda?

    > mapach UMP. Ale o ile pamiętam domyślnie chce pobierać mapy z open

    Domyślnie mówi, że mam szukać w necie plików ze stosownymi rozszerzeniami
    i wrzucać do OsmAnda. ;)

    > street map. Szukaj w googlach OpenStreetMAp i tam próbuj poprawiać. jest

    Spróbowałem przenieść bankomat PKO BP SA, bo stał w nieodpowiednim miejscu.
    Po co komu bankomat daleko od sklepów? -- przesunąłem w pobliże sklepów.
    Dobrze zastanowiłem się, gdzie [niby wiadomo -- na mapie, ale na której?]
    przesunąć i uznałem, że wybrałem dobre miejsce. Nistety nie wiem, jak
    pokazać link do tego miejsca, więc podaję linki do mapy googlastej.

    https://www.google.pl/maps/@53.1145448,23.142949,127
    m/data=!3m1!1e3
    https://goo.gl/maps/diBwd

    Blisko sklepów i tak, że nikomu nie wadzi. Wprawdzie rzadko
    korzystam z bankomatów, ale po co ludzie mają tak daleko chodzić?
    Czy zabierać mi czas pytaniami -- gdzie jest bankomat?

    "J.F." 1...@4...net

    > A co - liczysz na to, ze beda sie zatrzymywac w/g nawigacji a nie wedlug wiat ? :-)

    Sprawdziłem -- po zmianie autobusy zatrzymują się przy sklepie. ;)

    > Czy zauwazyles ze korzystaja z osmand ?

    Poniekąd tak -- bo (jak wyżej napisałem) teraz autobusy
    zatrzymują się przy sklepie. ;)

    -=-

    Jeszcze dentysta...
    Sprawdzę, jak dodać gabinet dentystyczny i zapytam dentystę,
    czy chce, abym go zadenuncjował, i to zadenuncjował publicznie. :)

    -=-

    Gdy próbowałem zarejestrować się, okazało się, że ktoś
    już użył i mojego m@ila, i mojego nicku... ;) Niewiele
    myśląc, zrestartowałem hasło...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'