    From: "tomasz:)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Eee 1000H vs Samsung NC10
    Date: Sat, 10 Jan 2009 22:41:10 +0100

    Michal Kawecki pisze:
    > N jest zgodny w dół z B/G, nie ma więc takiej możliwości, że gdzieś się
    > nie połączysz. Poza tym w przyszłości zawsze będzie można wymienić kartę
    > WiFi na nowszą, koszt jest niewielki.

    Z tym N to tak trochę "na wyrost". netbooka zamierzam używać tylko do
    typowych prac biurowych poza biurem (tu mam desktop), głównie w domu
    (gdzie nie mam ani komputera ani netu, podłączać też nie chcę.. Dlatego
    mocno pomyślałem o NC10 - bo w razie potrzeby ma modem i połączyć się
    zawsze mogę (do tej pory łączyłem się - tylko www - przez komórkę). Plus
    dla NC, bo w eee trzeba jeszcze dołożyć ze 200-300 plnów na modem...
    Główne zastosowanie to poza www edytor tekstu, więc klawiatura to ważny
    element (tu NC wygrywa - właściwie wszędzie)

    > Hmm nie wiem co Ci powiedzieć. Dla mnie jakość obrazu i jego jasność
    > jest bardzo dobra. Lepszy ekran widziałem tylko w Sony Vaio, który
    > kiedyś miałem okazję kilka dni używać, no ale to był towar z całkiem
    > innej półki cenowej i z nieco większą matrycą 11,1" o rozdzielczości
    > 1366x768. Bierz tylko poprawkę na to, że ja używam tego Samsunga do
    > pracy i nie oglądam na nim filmów, ergo bardziej mnie interesują właśnie
    > kąty niż czerń czy kolory.

    Kąty o tyle nieistotne, ze wiem, że sam będę patrzył na ekran - więc czy
    to będzie 145 stopni czy 178 - nieważne - i tak będę patrzył pod kątem
    prostrym:)

    > Gładzik i głośniczki faktycznie mogłyby być lepsze. Jednak IMVHO NC10
    > wygląda stosunkowo solidnie, EEE przy nim to zabawka...

    z wyglądem zgadzam się całkowicie. Dlatego też nastepca zapowiada się
    BARDZO interesująco (1002HA) - przynajmniej na zdjęciach.. Jest bardzo
    "rock solid":)

    Z innej beczki: na youtube widziałem film z użycia multitouch touchpada
    w eee w VIŚCIE.
    czy na podstawowej konfiguracji NC (1GB) można postawić vistę?

    pozdrawiam,