  • Data: 2017-07-23 23:43:01
    Temat: Re: Elektroniczna wysyłka deklaracji podatkowych
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan JaNus napisał:

    > A pytanie brzmi: XP się zbiesiło, i zastanawiam się nad reinstalacją
    > O-eS'a, lecz nie wiem, czy ona zostanie zaakceptowana przez ludzi z
    > Redmond? Bo, jak słyszałem, są jakieś problemy z aktywacją systemu,
    > nie działa już taka via internet, i konieczna jest telefoniczna.
    > Doprecyzowując: nie wybiorę instalacji "całkiem od nowa", lecz
    > "naprawczą", czyli częściowe tylko zaoranie niektórych, co bardziej
    > newralgicznych (z jakiegoś-tam "punktu widzenia") elementów. Czy taka
    > re-instalacja naprawcza wymagać będzie aktywacji, i czy da się ją
    > uzyskać bezboleśnie?
> [...]

    Windziarz ze mnie słaby, nie używam tego systemu. Ale jak kiedyś
    stanąłem przed zadaniem przeinstalowania XP, to wyguglałem jak
    się do tego zabrać. Kopiuje się jeden czy dwa pliki z systemowego
    katalogu w bezpieczne miejsce, formatuje cały dysk, instaluje
    całość od nowa, a potem nazad kopiuje te pliki na swoje miejsce.
    To kopiowanie jest odpowiednikiem aktywacji. Myslę, że wyguglanie
    nazw plików nie będzie żadnym problemem.

    --
    Jarek