  • Data: 2018-02-22 00:05:45
    Temat: Re: Elektryfikacji cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Feb 2018 18:06:42 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Problem że nie mają gdzie się dopychać,

    To zacznsa strajkowac i domagac sie przeznaczania 3% PKB na "nauke"
    :-)

    > dlatego inicjatywa powstania
    > konsorcjum wychodzi od dupy strony zamiast od strony zainteresowanego
    > przemysłu.

    Hm, przemyslu ... Ursus i Melex ?
    Czy VW/Daimler/PSA/Toyota powinny sie zainteresowac ?

    > Konsorcjum jako twór finansowo administracyjny nie ma szans na
    > opracowanie czegokolwiek poza własnym statutem.

    No ale ze srodowisk uczelnianych.
    To niech choc zorganizuja pare grantow na rzeczywiste badania, czy
    sfinansuja laboratoria dla mlodych chetnych, a nie "do publikowania
    wystarczy papier i olowek".

    > Nie przebije się.
    > Nikt rozsądny nie zaryzykuje budowę obiektu gdzie z powodu niedoróbek
    > grozi poważna katastrofa ekologiczna a zamieszanych w aferę nie tylko
    > posadzą ale i pozbawią majątku.

    Przeciez zamowia u kogos, kto sie na tym zna.

    Tylko najpierw trzeba chciec zamowic.

    J.