  • Data: 2018-11-05 09:05:51
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    04 Nov 2018 15:01:32 GMT, Mateusz Viste

    > Lepsze dla Kowalskiego który przed domem dwa patyki potrzebuje przeciąć,
    > a jest za wygodny na to żeby normalnej ręcznej piły użyć. Ile taki
    > elektryk potrafi pracować? z 20 minut?

    Zależy od akumulatora -- potrafią chodzić nawet godzinę na baterii. Z
    pewnością działają tylko jak mają działać a nie popiardują na jałowo
    podtruwając cały czas właściciela. Ja do takich robót pod domem mam pilarkę
    na drucie po prostu, bo szkoda kasy na akumulatorową.

    > No i pewno ciężki jak pieron.

    Silnik spalinowy, sprzęgło do silnika, rozrusznik, filtr powietrza i paliwo
    to nie ważą wcale. Akumulatorowa, pomimo ciężkiego akumulatora, jest
    LŻEJSZA niż spalinowy odpowiednik.

    > Jak jadę na cały dzień w las to pod mchem nie ma gniazdek
    > 230V do podładowania (sprawdzałem).

    Oczywiście, bo wiadomo że wszyscy całymi dniami w lesie siedzą, podobnie
    jak wszyscy codziennie z Wawy do Poznania do pracy jeżdżą. Dlatego auto
    elektryczne ich nie zadowala. :P

    > Ale wracając do tematu - przepracowany olej przecedzony szmatą jest
    > równie kompatybilny z piłą spalinową jak i elektryczną zabawką.

    Jak ktoś siedzi całymi dniami w lesie, to może faktycznie te 5L zużyje. Ale
    to raczej wyjątki od reguły.

    --
    Pozdor
    Myjk