eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaEneloop Pro jednak do d... › Re: Eneloop Pro jednak do d...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Eneloop Pro jednak do d...
    Date: Tue, 29 Jan 2019 00:08:43 +0100
    Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
    Lines: 33
    Message-ID: <q2o21s$q6e$1@node1.news.atman.pl>
    References: <q2lbob$ngc$1@node2.news.atman.pl> <q2mjag$ce0$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@t...no1>
    Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-64-1-114.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1548716924 26830 89.64.1.114 (28 Jan 2019 23:08:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jan 2019 23:08:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7623
    X-Antivirus: Avast (VPS 190128-4, 2019-01-28), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740409
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    news:f9dcf3f0-41cc-47e3-8a22-31f7a411578d@trust.no1.
    ..
    ...
    > Niektórzy polecają, żeby zimą przed zakręceniem rozrusznikiem w aucie
    > włączyć światła -- podobno ma to trochę podgrzać akumulator i zmniejszyć

    Włączyć, odczekać trochę, ze 2 minuty wystarczy - i wyłączyć, ten ułamek
    mocy, co idzie na światła, może zdecydować o sukcesie odpalania.

    > jego Rw. Nie wiem ile w tym prawdy.

    Jak zwykle pośrodku. Samo niewielkie rozgrzanie, bez sprawnego zapłonu i
    układu paliwowego, wiele nie da, o naładowanym aku nie mówię, to
    oczywistość, choć życie czasem sobie... Różnice z jasnych powodów duże nie
    będą. U mnie jednak sie sprawdzały. Inni chechłali nieraz przy -20 (no, jak
    kręcili przez 20 sekund z 2-3 sekundami przerwy, to rozgrzanie w środku
    ustępowało rozładowaniu...) i zdychało, u mnie przy takim mrozie zwykle 5-7
    sekund i silnik już pyrczał. Czasem na jednym garze, ale po kilku(nastu)
    sekundach załapywały pozostałe i można było jechać. Rzadko czas pracy
    startera na jednym pociągnięciu przekraczał 5-10 sekund, po nim przynajmniej
    10-15 sekund odpoczynku.
    Ale, to było auto bez nikakiej elektroniki, z prądnicą, więc nie było
    unieruchamiane przy całkowitym (tak, wiem, szkodliwe) rozładowaniu, po
    prostu dłużej się pchało, wystarczyło przynajmniej udawać, ze się dba o
    auto.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.
    Kto dogoni psa? Kto dogoni psa?
    Może ty? Może ty? Może jednak ja...?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: