  • Data: 2010-06-07 10:58:33
    Temat: Re: Energetyka a powodzie
    Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w
    >
    > Jak prad do latarni wylaczyli, to po tygodniu wyschnie i mozna wlaczyc.

    Gdzieś widziałem fotkę - świecąca latarnia w parku utopiona do połowy
    długości ( mógł być PS ). Sam sprawdziłem po kolana stojąc w wodzie że
    telefon w budce działał.

    > A telekomunikacja .. usuwanie skutkow w 97 we wrocku trwalo chyba z rok.
    > Nie tylko studzienki, ale np stare kable izolowane papierem ..

    No ale dzisiaj chyba stosuje się światłowody.

    Ale pozostaje trochę innej miedzi pod ziemią, np. sieci kablowe.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem