  • 11. Data: 2011-09-28 17:24:07
    Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 28 Wrz, 13:59, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

    > Nieprecyzyjny będzie musiał mieć odcięcie ustawione wysoooko,
    > odsieje tylko całkiem pijanych, bo inaczej po wypalonym papierosie nie
    > ruszysz autem...

    ...a gdzie bys chcial tego papierosa wypalic? Przeciez z najblizszego
    miejsca, gdzie bedzie to dozwolone do samochodu w godzine nie
    dojdziesz ;)

    WS

  • 12. Data: 2011-09-28 18:08:34
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 28.09.2011 13:22, MZ pisze:
> [...]
    268,PE_chce_ograniczen_predkosci_i_blokad_antyalkoho
    lowych.html

    > Ja się tylko zastanawiam jak technicznie zrealizować taką blokadę. Tyle
    > opcji "obejścia" ile pomysłów. Jeśli jednorazowo, to zawsze się znajdzie
    > uczynny który dmuchnie i pijak pojedzie.

    zabierać dożywotnio prawo jazdy za prowadzenie po spożyciu.

    ToMasz

  • 13. Data: 2011-09-28 18:10:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 18:08:34 +0200, ToMasz napisał(a):

    > zabierać dożywotnio prawo jazdy za prowadzenie po spożyciu.

    A po jakim spożyciu? Spożycie na poziomie kryminalnym w Banana Republic of
    Poland jest legalne w wielu krajach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2011-09-28 20:39:01
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-28 17:24, WS wrote:

    > ...a gdzie bys chcial tego papierosa wypalic? Przeciez z najblizszego
    > miejsca, gdzie bedzie to dozwolone do samochodu w godzine nie
    > dojdziesz ;)

    Po myciu zębów też ciekawe wychodzą. No przecież chyba nie zabronią:P

    Shrek.

  • 15. Data: 2011-09-28 23:58:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)

    zdalne
    > załączenie ABS,DPS,ESP,ASR,HIFI,DVD,DTS,CPD,PGR,LPR...

    i PHP

  • 16. Data: 2011-09-29 00:04:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-28 13:59, Massai pisze:
    (ciach)
    > Technicznie to jest po prostu niewykonalne

    Wykonalne ;) Zaczną stosować markery. Jak do C4
    albo Semtexu :D I będą takie bramki, co będą
    wykrywały marker. ;) ;) ;)

    Gdzieś pisali, że można postawić bramkę taką,
    że z jednej strony świeci laser w poprzek drogi
    w fotokomórkę. Tam jest dokonywana analiza widmowa
    światła, które przeszło przez wnętrze kabiny. I
    obecność oparów alkoholu zmienia widmo. I na tej
    podstawie można stwierdzić, czy wewnątrz auta
    są opary alkoholu.

    I jak wykryje alkohol, to 3 metry dalej jest drugi
    laser, taki mocniejszy. I on będzie obcinał łeb
    pijakowi... ;) ;) ;)

    No dobra: Ale co z płynami do mycia szyb?

  • 17. Data: 2011-09-29 01:55:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Sep 2011, megrims wrote:

    > I jak wykryje alkohol, to 3 metry dalej jest drugi
    > laser, taki mocniejszy. I on będzie obcinał łeb
    > pijakowi... ;) ;) ;)
    >
    > No dobra: Ale co z płynami do mycia szyb?

    Nie zadawaj trudnych pytań, bo odpowiedź jest oczywista.
    Dało się zakazać używania żarówek?
    Dało się zakazać lutowania RTVAGD stopami ołowiowymi?
    No to się przyzwyczaisz do płynów bez alkoholu.
    Cena?
    A co to jest wobec 10..20x wyższej ceny żarówek? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2011-09-29 02:00:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Sep 2011, Big Jack wrote:

    > Ale niechby badał kierownika na bieżąco, a na przejeździe
    > stwierdził że jest nawalony jak autobus i prewencyjnie "obciął" mu w tym
    > momencie silinik :D

    Nie podpowiadaj konstruktorom ("konstruktorom" :>).
    Skojarzyło mi się zaraz z wprowadzeniem swojego czasu przez PKP ekspresów
    z nowymi wagonami, wyposażonymi w zamknięte zbiorniki na nieczystości.
    Rozumiem że już jarzysz jakie znaleźli "rozwiązanie" na zapobieżenie
    przepełnieniu :> (podpowiem że zamek drzwi był "symetryczny
    nierozdzielny", znaczy nie rozróżniał próby otwarcia z zewnątrz i z
    wewnątrz).

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2011-09-29 06:41:14
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > No to się przyzwyczaisz do płynów bez alkoholu.
    > Cena?
    > A co to jest wobec 10..20x wyższej ceny żarówek? ;)

    Masz racje. I dlatego też tak zwana cywilizacja
    zachodu musi upaść, tak jak i upadł starożytny Rzym.
    IMO to kwestia 40 lat.

  • 20. Data: 2011-09-29 07:28:01
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-28 13:59, Massai pisze:
    > Technicznie to jest po prostu niewykonalne - tak żeby dało się
    > używać.

    Igla na kierownicy - trzymajac dlon caly czas mierzy poziom alko we krwi
    :) Jak puscisz kiere - znaczy sie masz cos na sumieniu - samochod staje
    :) Ktos trzezwy musialby trzymac lape caly czas przybita do kiery jak
    pijak bedzie prowadzil :P

    A tak bardziej serio - to w pocie alko tez podobno wychodzi - wiec moze
    bez igly by to sie dalo zrobic? :) Wielofunkcyjna kierownica nabrala by
    nowego sensu :)

    :D:D:D

    --
    venioo