  • 51. Data: 2020-12-10 07:08:50
    Temat: Re: F1
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 09.12.2020 21:55, yabba wrote:

    > To może inaczej. Rozdzielić teamy techniczne od kierowców. Bezpośrednio
    > przed każdym startem do wyścigu jest losowanie samochodów przez
    > kierowców. Ciągną losy, wsiadają do wylosowanego samochodu czekającego
    > na torze i startują.

    Absolutnie nierealne - przynajmniej teraz - patrz jakie problemy były z
    upchnięciem Russella do bolidu Hamiltona.
    To by wyszło tylko przy identycznych samochodach jak w niższych seriach,
    ale po co wtedy losować? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 52. Data: 2020-12-10 07:11:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 09.12.2020 22:41, lleeoo wrote:
> [...]
    niewiele mowi, skoro > forma Kubicy nieznana, a bolidy ... raczej kiepskie.> > Dodaj
    do tego, ze byc moze mial ciut lepszy bolid,.Sam tak sądziłem i pewnie na początku
    tak było. Faktem jest że poza tym fartownym punkcikiem Russell zwykle był przed
    Robertem (no może poza pierwszymi okrążeniami po starcie :) ), a Robert wolny nie
    jest.Pozdrawiam - Mirek-- Mirek Ptakkolczan( a t )outlook(kropek) c omPMS+ PJ++ S* p+
    M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

    > Kubica w żadnym wyścigu nie miał takiego samego samochodu jak
    > Rusell. Williams za bardzo się z tym nie krył, jest artykuł chyba
    > na Angielski Autosporcie.

    Chętnie bym przeczytał.
    Na początku tak pewnie było, jak się nie wyrabiali z produkcją części na
    start sezonu. Nawet podłogę ponoć miał inną, ale potem - no nie wiem.
    Ale coś mi się kołacze, że w celu ucięcia plotek zamienili się bolidami
    raz - pamięta ktoś?

    Pozdrawiam - Mirek

  • 53. Data: 2020-12-10 07:23:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2020 o 15:27, J.F. pisze:

    > Albo Russell to jednak swietny kierowca, ktory do tej pory mial pecha
    > ... w postaci teamu.

    Tyle że takich może być cały tłum, więc zaczyna to nie mieć znaczenia.
    Liczy się tylko sprzęt.

    > Wszyscy sie tam staraja o fjuczer, w zakresie regulaminowym lub nie ..

    To jest jasne.
    I praktycznie tylko z tego może wynikać ta przewaga.

  • 54. Data: 2020-12-10 07:34:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2020 o 15:25, Mirek Ptak pisze:

    > Na pewno - ktoś tu pisał o Ferrari 7 lat.

    5.
    2000-2004.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_mistrz%C3%B3w_%C
    5%9Bwiata_kierowc%C3%B3w_Formu%C5%82y_1#Wed%C5%82ug_
    roku

    > Mercedes dominuje ile 6?

    Tak.
    Do tego najczęściej wygrywa podwójnie....
    I to mimo zmian przepisów, który wymusiły kompletnie nowe silniki i bolidy.
    Ferrari po czymś takim straciło dominację, Redbull też.

    Widać w MB nie zmienił się tylko fjuczer....

  • 55. Data: 2020-12-10 07:36:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2020 o 15:27, Mirek Ptak pisze:

    > https://bleacherreport.com/articles/2599933-mercedes
    -domination-of-formula-1-is-nothing-new-so-just-enjo
    y-it

    Tak, 5 lat temu to było uprawnione.....

  • 56. Data: 2020-12-10 09:28:03
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/12/2020 20:55, yabba wrote:

> [...]
    > przed każdym startem do wyścigu jest losowanie samochodów przez
    > kierowców. Ciągną losy, wsiadają do wylosowanego samochodu czekającego

    F1 po zmianach typu, zakaz tankowania, jeden dostawca opon, limit
    budzetowy, zamrozenie rozwoju silnika, przejscie z V8 na hybrydy V6 ze
    skomplikowanym MGU-H jest wystarczajaco spierdolona aby przestac ja
    ogladac bez Twoich propozycji.

  • 57. Data: 2020-12-10 09:31:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/12/2020 20:22, _Master_ wrote:

> [...]
    > bezpieczeństwa) albo samochody produkuje jedna firma i mają być IDENTYCZNE.

    F1 nigdy zadnych szans nie wyrownywala. Po zakazie reklamowania
    koncernow tytoniowych nastala bieda i era pay driverow bogatch tatusiow
    albo bogatej rodziny podwieszonej pod jakis rzadowy biznes. To co
    proponujesz to juz jest w USA, tam bolidy robi jedna firma i jezdza jak
    debile w kolko na owalnych torach.

  • 58. Data: 2020-12-10 12:14:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 10.12.2020 07:34, Cavallino wrote:

> [...]
    > I to mimo zmian przepisów, który wymusiły kompletnie nowe silniki i bolidy.
    > Ferrari po czymś takim straciło dominację, Redbull też.

    Hola, hola - MB dominuje właśnie od tej zmiany (Hybrydy) kiedy RB
    stracił swoją przewagę.

    > Widać w MB nie zmienił się tylko fjuczer....

    Póki jest wszystko zgodne z regulaminem to spoko. RB też miał sporo
    przewagi dzięki nieuregulowanemu dmuchaniu spalin pod podłogę.
    Nie bój nic - ślepi i głusi nie pracują w FIA :).

    Pozdrawiam - Mirek

  • 59. Data: 2020-12-10 12:16:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 10.12.2020 07:36, Cavallino wrote:
    -domination-of-formula-1-is-nothing-new-so-just-enjo
    y-it

    > Tak, 5 lat temu to było uprawnione.....

    A teraz nie bo?

    Pozdrawiam - Mirek

  • 60. Data: 2020-12-10 12:35:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-12-2020 o 12:14, Mirek Ptak pisze:

    5%9Bwiata_kierowc%C3%B3w_Formu%C5%82y_1#Wed%C5%82ug_
    roku

    > Hola, hola - MB dominuje właśnie od tej zmiany (Hybrydy) kiedy RB
    > stracił swoją przewagę.

    No właśnie o tym mówię.
    Musi - mają coś czego nie ma konkurencja, a czego nie udaje się wykryć
    komisjom.

    > Póki jest wszystko zgodne z regulaminem to spoko. RB też miał sporo
    > przewagi dzięki nieuregulowanemu dmuchaniu spalin pod podłogę.

    Tak - to ten sam przypadek.
    Tylko trudniejszy do ukrycia.

    > Nie bój nic - ślepi i głusi nie pracują w FIA :).

    No chyba, że jednak są za mało sprytni.
    A jeśli nie ma innego wyjścia - to usunąłbym na ich miejscu np. hybrydy
    i zobaczył co wyjdzie.
    Tak jak jest - to nie ma sensu.