  • Data: 2017-01-15 09:54:46
    Temat: Re: FHD vs UHD
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Jan 2017 18:47:07 +0100, Aaben napisał(a):

    > W co się pchać? Lepszą rozdzielczość czy jednak odświeżanie.

    Ja wybrałem lepszą rozdzielczość. Z czasem powinno być coraz więcej
    takiego materiału. Uwagi o rozmiarze ekranu słuszne, ja kupiłem 48"
    (UE48JU6410 Samsunga) i nie żałuję a oglądam z odległości 1,8 m. Kupiłem
    z drugiej ręki za 1200 :) aczkolwiek gdybym teraz kupował to bym brał TV
    bez SMART-a. Bajer mało przydatny, w przeciwieństwie do łącza wifi a
    cena by była niższa o jakieś 200 zł.
    --
    Jacek
    I hate haters.