  • Data: 2017-09-25 09:45:30
    Temat: Re: Flatter
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-25 o 00:59, J.F. pisze:

    > watpie
    > -instrument jest szarpany a nie smyczkowy,
    > -kamera ma czestotliwosc niska, 30 lub 60 FPS, dzwiek wysoka.
    > -wszystkie struny ladnie drgaja, stroboskop by zwalnial tylko pasujace
    > dzwieki
    >
    > To jest pewnie skutek tego, ze linie obrazu w takiej kamerze sa
    > odczytywane kolejno, z drobnym opoznienieniem pomiedzy. Mamy wiec
    > przesuniecie w czasie i w przestrzeni.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=9L9AOPxhZwY
    > https://www.youtube.com/watch?v=3vH_5XUW8zo
    >
    > Tylko te poczatkowe filmy nadal dziwne.

    Pójdę do sąsiada, bo on posiada gitary i sprawdzę co się dzieje jak
    obrócę kamerę o 90°. Oscylografy powinny być inne. :-)

    > a skrzypce drgaja tak
    > https://www.youtube.com/watch?v=6JeyiM0YNo4
    > ... ale kto moze wiedziec czy tu nie ma efektu linii obrazu :-)

    Ostatnie sekundy wyglądają jak skakanka.
    "Efekt linii obrazu"? Co pod tym się kryje? Taki efekt ja zdjęcie torów
    kolejowych z niskiej wysokości, gdzie widać ich pofalowanie?

    Robert