-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!takemy.news.telefonica.de!telefonica.de!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118
.62.MISMATCH!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.co
m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Flatter
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <59c7c0f0$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<1oj69c17d8bcl$.ocpqtwbl9aor$.dlg@40tude.net>
<59c7ef91$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
<59c7f8f7$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<1dg0yc92fo41o.1w28fw6yx7imv$.dlg@40tude.net>
<59c81e44$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<59c8db5f$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
From: WM <c...@p...onet.pl>
Date: Mon, 25 Sep 2017 13:23:19 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.3.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <59c8db5f$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <59c8e729$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.87.126
X-Trace: 1506338601 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5153 79.191.87.126:52943
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1986
X-Received-Body-CRC: 780936584
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:39587
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-09-25 o 12:33, J.F. pisze:
> Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:59c81e44$0$641$6...@n...neostrada.
pl...
> W dniu 2017-09-24 o 21:18, J.F. pisze:
>>> IMO to we flatterze wymuszenie zalezy od deformacji.
>>> W efekcie czestotliwosc sie sama dopasowuje ... statecznik swoja mase
>>> ma, i szywnosc, i moze wlasne drgania akurat tak wolne.
>
>> Wymuszenie drgań powstaje od spływających wirów Karmana
>> https://en.wikipedia.org/wiki/Vortex-induced_vibrati
on
>> https://en.wikipedia.org/wiki/K%C3%A1rm%C3%A1n_vorte
x_street
>
> Tu nic nie pisza o flatterze, a w hasle flatter nic nie pisza o Karmanie.
>
> Ale nie upieram sie.
>
Klasyczne wiry Karmana dotyczą opływu walcowego filaru mostu na rzece.
Dla wirów innych profili nazwa może być inna.
Ale nie upieram się.
WM
Następne wpisy z tego wątku
- 25.09.17 15:20 J.F.
- 25.09.17 15:27 J.F.
- 25.09.17 17:50 WM
- 25.09.17 20:34 4...@g...com
- 26.09.17 18:55 J.F.
- 28.09.17 11:18 Pawel \"O'Pajak\
- 28.09.17 11:35 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=