  • Data: 2018-07-15 06:00:06
    Temat: Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No ale nadal nie wiem co było nie tak, że w ogóle wyprzedzali, że
    > się chowali gdy już dalej nie szło, czy ciągle chodzi o to, że
    > jechali szybciej od Ciebie?

    Nie, chodzi o nieprzemyslane manewry, agresje, ryzyko i wyprzedzanie za
    wszelka cene. Jeżeli w ciagu minuty widze kilka manewrów w ktorych ktos
    wciska sie miedzy innych powodujac hamowanie całej kolumny samochodów
    zeby zrobić mu meijsce, jezeli widze wyprzedzanie na trzeciego, jezeli
    widze sytuacje w ktorej ktyos wyprzedzany włacza kierunkowskaz i tez
    zaczyna wyprzedzac a wszystko to dzieje sie na drodze gdzie jedzie auto
    za autem bo jest mega duzy ruch to nie uwazam tego za coś normalnego.
    Pewnie zaraz powiesz ze ruch był normalny - do Obornik od strony Poznania
    o 9:20 korek miał juz z 5 km. No moze nie korek - zatwardzenie bardziej.

    > Jest miejsce, to się wyprzedza, co w tym dziwnego?
    > Mają się wszyscy wlec 80 za jakimś kapelusznikiem w dostawczaku, bo
    > akurat ona ma takie preferencje?

    Nie rozumiesz Cavallino - nie chodzi o wyprzedzanie mnie, bo ja to
    obserwowałem z daleka.
    Ale fakt jest faktem, ze jak jedzie auto za autem to nikomu kapelusz by z
    głwoy nie spadł jakby pojechał płynnie i przemyslał swoje manewry.
    Zwłaszcza jak jedzie z rodzina na wakacje i własciwie nigdzie mu sie nie
    spieszy.

    > I słusznie - bo drażni mnie takie kapelusznicze pierdzielenie.

    Na S w strone szczecina tez sie tak samo spieszyli.
    I za chwile juz było info ze wszyscy stoja bo sie kilku własnie takich
    mega zapierdzielaczy walneło.

    > Nie lubisz, nie umiesz, boisz się, nie masz czym - to nie
    > wyprzedzaj. Ale nie wydziwiaj, że inni to robią, to normalny drogowy
    > manewr, taki sam jak skręcanie w prawo czy w lewo.

    Nic nie zrozumiałes.

    > Im szybciej zostawisz kapelusznika z tyłu, tym lepiej dla zdrowia.
    >
    > Ważne tylko żeby nie przeginać i wyprzedzać TYLKO tam gdzie się da,
    > a nie wszędzie, również w miejscach w których się tego robić nie
    > powinno.

    Ano własnie, nie chodzi o samo wyprzedzanie a o sposób który bedzie
    bezpieczny, płynny itd. Ale komu ja to tłumacze....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,