  • 41. Data: 2011-06-08 19:14:54
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru a wizyta policji w domu
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 08 Jun 2011 00:17:30 +0200, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    >Proponuję uniknąć fotki z fotoradaru na 3nogu, schowanego za
    >przystankiem, na drodze gdzie jak okiem sięgnąć pole i las i
    >ograniczenie 90km/h

    Do jakich 90? Do 60 km/h.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2011-06-08 19:16:22
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Jun 2011 10:34:24 +0200, "ATA" <d...@g...pl>
    wrote:

    >Ja mam na to metodę taką, ze nieznajomym nie otwieram drzwi
    >jak ktos ma do mnie interes niech dzwoni albo pisze:)

    Spoko, jak już wysyłają stójkowych o 7:40 rano w niedzielę, to
    niewiele brakuje do CBŚ wchodzącego razem z drzwiami o 6.00 ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2011-06-08 19:41:40
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    > ???? :-/

    Czytać nie umiesz ?

    > No to prościej:
    > Żeby nie przyszli _wcale_ to najprościej nie dostarczać im (tak Policji
    > nie
    > kolegom) do tego okazji

    Musiałbyś ich zwolnić by nie mogli do Ciebie przyjść. Numer na drzwiach masz
    ? No to policjant może przyjść i mandat wystawić. Przypadki chodzą po
    ludziach. Nie fotka to brak numeru, nie brak numeru to jeszcze coś innego...

    No ja też nie wycinam jak widać

  • 44. Data: 2011-06-09 00:41:10
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-08 19:14, jerzu pisze:

    > Do jakich 90? Do 60 km/h.

    No właśnie 90, teren niezabudowany, na jakimś że tak powiem wypizdowiu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis