    From: "Hektor" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotograficzny szczyt bezczelnosci
    Date: Sat, 13 Feb 2010 18:45:24 +0100

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał

    > Powództwo cywilne z powodu przetwarzania Twoich danych bez zgody. Do ok.
    > 30 tys zeta - tyle udało się wyciągnąć w znanym mi przypadku. Oczywiscie
    > możesz zawrzeć ugodę przed wydaniem wyroku, warunkiem ugody będzie wypłata
    > wcześniejszych zobowiązań, pokrycie kosztów sądowych i jakiś parotysięczny
    > cel charytatywny.

    Raczysz żartować. Najpierw musiałbyś udowodnić: 'przetwarzanie DO' oraz
    udokumentować straty poniesione przez powoda. Wysłanie maila z treścią
    marketingową (nawet potraktowanego jako spam) nie daje powodów do takich
    odszkodować, bo nie nosi znamion przetwarzania DO (adres mailowy to nie są
    dane osobowe). Zejdź na ziemię, to nie Stany. Opisz pokrótce ten 'znany Ci
    przypadek'.
    Widzę, że należysz do grona podobnego do fantastów z tej grupy, którzy
    myślą, że jak im się omsknie palec na spuście aparatu i wyjdzie jakiś gniot,
    a potem ktoś tego gniota zamieści w sieci, to za odszkodowanie kupią sobie
    samolot, 'bo prawa autorskie'.

    Zbigniew Kordan