  • 1. Data: 2010-02-13 16:16:32
    Temat: Re: Fotograficzny szczyt bezczelnosci
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    news:hl5tg3$j6s$1@news.onet.pl...

    > Odzyskać ''stamtąd'' pieniądze jest równie łatwo jak złoto z Atlantydy...

    Powództwo cywilne z powodu przetwarzania Twoich danych bez zgody. Do ok. 30
    tys zeta - tyle udało się wyciągnąć w znanym mi przypadku. Oczywiscie możesz
    zawrzeć ugodę przed wydaniem wyroku, warunkiem ugody będzie wypłata
    wcześniejszych zobowiązań, pokrycie kosztów sądowych i jakiś parotysięczny
    cel charytatywny.

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2010-02-13 16:22:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oczywiscie możesz zawrzeć ugodę przed wydaniem wyroku, warunkiem ugody
    > będzie wypłata wcześniejszych zobowiązań, pokrycie kosztów sądowych i

    I nowego Marca na pocieszenie.

    Janko nie prowadzi przypadkiem DG?

  • 3. Data: 2010-02-13 16:36:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yogi(n)" hl6jug$lpa$...@n...news.neostrada.pl

> [...]
    > zawrzeć ugodę przed wydaniem wyroku, warunkiem ugody będzie wypłata
    > wcześniejszych zobowiązań, pokrycie kosztów sądowych i jakiś parotysięczny

    (; Najlepiej uczynisz, jeśli podasz, że tym celem ma być konto Yogina. ;)

    Zapłata to jedno, a zadośćuczynienie za straty moralne związane
    z nadużyciem Twoich danych to drugie. I jedno, i drugie ma być
    zapłacone TOBIE, nie Yoginowi czy innemu ,,dobroczyńcy''. Jemu
    (Yoginowi) możesz odpalić coś za doradztwo. [nieintymne]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)

  • 4. Data: 2010-02-13 16:55:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > I nowego Marca na pocieszenie.
    >
    > Janko nie prowadzi przypadkiem DG?

    Prowadzi, ale to brał na zlecenie. A marca nie chce, bo ciężki i duży.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2010-02-13 17:45:24
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

> [...]

    > wcześniejszych zobowiązań, pokrycie kosztów sądowych i jakiś parotysięczny

    Raczysz żartować. Najpierw musiałbyś udowodnić: 'przetwarzanie DO' oraz
    udokumentować straty poniesione przez powoda. Wysłanie maila z treścią
    marketingową (nawet potraktowanego jako spam) nie daje powodów do takich
    odszkodować, bo nie nosi znamion przetwarzania DO (adres mailowy to nie są
    dane osobowe). Zejdź na ziemię, to nie Stany. Opisz pokrótce ten 'znany Ci
    przypadek'.
    Widzę, że należysz do grona podobnego do fantastów z tej grupy, którzy
    myślą, że jak im się omsknie palec na spuście aparatu i wyjdzie jakiś gniot,
    a potem ktoś tego gniota zamieści w sieci, to za odszkodowanie kupią sobie
    samolot, 'bo prawa autorskie'.

    Zbigniew Kordan

  • 6. Data: 2010-02-13 18:57:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Hektor" hl6p54$oep$...@n...news.neostrada.pl

> [...]
    > a potem ktoś tego gniota zamieści w sieci, to za odszkodowanie kupią sobie

    Zdziwisz się, gdy Ci napiszę, że nawet ja (czyli osoba, której nie zależy
    na znajomościach, o których za chwilę) znam sporo osób chroniących prawa
    autorskie swoich gniotów? :) Nawet mnie zapytano raz, czy aby nie chronię
    swoich praw autorskich. Byłem zakłopotany i odpowiedziałem, że nie. :)

    Ale znam i inną stronę. Znam malarza, który sprzedawał swoje prace.
    Zauważyłem, że to jakby sprzedawanie samego siebie, na co on odparł,
    że ma tych obrazów całe masy -- woli je malować, sprzedawać i żyć
    dzięki oglądaniu ,,dobroczyńców'' niż oglądać. :) Jednak pstrykanie
    (a nawet obrabianie graficzne) zdjęć jest o niebo łatwiejsze od
    malowania obrazów pędzlami. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2010-02-13 21:28:31
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hl6kp3$jqg$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > zapłacone TOBIE, nie Yoginowi czy innemu ,,dobroczyńcy''. Jemu
    > (Yoginowi) możesz odpalić coś za doradztwo. [nieintymne]

    Trzeba Ci przyznać ze w glindzeniu-3-po-3-para-15 umiesz pobić nawet
    Iksa-Igreka. Idziesz na ilość?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2010-02-14 01:36:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikołaj Tutak" hl75h6$g21$...@a...news.neostrada.pl

    > Trzeba Ci przyznać ze w glindzeniu-3-po-3-para-15 umiesz pobić nawet
    > Iksa-Igreka. Idziesz na ilość?

    Różnica pomiędzy Tobą i mną prawdopodobnie polega między innymi i na
    tym, że ja przed sądem miałem godnych ;) przeciwników i ani razu nie
    przegrałem podczas gdy Ty ani razu nie wygrałeś sporu sądowego. :)

    Zaś na ,,ulicy'' różnica pomiędzy nami polega prawdopodobnie na tym,
    że ja zakopany w śniegu czy w błocie modlę się o to, aby mi nikt nie
    pomagał (bo mógłby mi pobrudzić samochód lub nawet pognieść blachy)
    podczas gdy Ty modlisz się o to, aby Ci pomagano i przeklinasz takich
    ludzi, którzy nie chcą Ci pomóc. :) Ja kiedyś pomagałem każdemu, ale
    mi przeszło po tym, gdy moja panna Mercedes korodowała do przesady na
    oczach tych ludzi, którzy pamiętając, ile nią przejechali za freeko,
    cieszyli się z jej (i mego?) upadku. :)

    Rozumiem, że jakoś musisz wyciągnąć ze mnie te wspomnienia rozpraw, gdy
    przeciwko sobie miałem i policję, i kolegium ds. wykroczeń, i państwowe
    przedsiębiorstwo, i komorników sądowych, i morderców, i innych złoczyńców,
    a jednak nie przegrałem ani razu, jeśli nie liczyć oddanej walkowerem
    ,,półsprawy'' o znieważenie mnie słowami. :) Adwokat uparł się i umieścił
    w pozwie takie znieważenie, ale ja od samego początku sporu wiedziałem
    o tym, że o mnie źle świadczy fakt, iż jakiemuś łachmycie udało się
    mnie znieważyć czy obrazić, więc na pierwszej rozprawie zrezygnowałem
    z obrony tego punktu :)

    Rozmowa z Tobą wygląda być może podejrzanie -- tak jakbym rozmawiał sam
    ze sobą, chwaląc się swoimi przeciwnikami sądowymi (adwersarzami), ale
    w istocie nie znam Cię i nie proszę Boga o takich interlokutorów jak Ty. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2010-02-14 02:34:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dane osobowe). Zejdź na ziemię, to nie Stany. Opisz pokrótce ten 'znany Ci

    No to racz przeczytać ustawę o ochronie danych osobowych. W szczególności
    definicje danych osobowych oraz definicję przetwarzania d.o.
    Przetwarzanie udowadniasz przynosząc do sądu koresondencję od łamiącego
    ustawę. Strat nie musisz udowadniać w sytuacji, kiedy dowodzisz przed sądem
    złamania prawa zapisanego w ustawie.
    Przypadek znam z Polski, nie ze Stanów. Małżeństwo, które dostało kartkę z
    banku, do którego wczesniej wystosowało żądanie zaprzestania przetwarzania
    danych, po procesie cywilnyym dostało ponad 30 tys. Prawo to zapisane jest w
    owej ustawie, której lekture ponownie polecam.

> [...]
    > gniot, a potem ktoś tego gniota zamieści w sieci, to za odszkodowanie
    > kupią sobie samolot, 'bo prawa autorskie'.

    A dziękuję serdecznie za podsumowanie, ale trafiłeś kulą w płot. Często tak
    masz? Podsumowanie merytorycznie ma się do rzeczywistości tak samo jak
    pierwszy akapit. Jestem fotograficznym amatorem, a zawodowo zajmuję się
    m.in. ochroną danych osobowych.

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2010-02-14 15:58:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Prowadzi, ale to brał na zlecenie.

    To nie ma znaczenia - prowadzi DG wiec nie ma "przetwarzania".