    From: Jacek Popławski <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotolia
    Date: Sun, 4 Jan 2009 06:44:06 +0000 (UTC)

    Dnia 03.01.2009 Les <s...@p...fm> napisał/a:

    > Jeżeli sobie kupisz fotkę/rysunek to możesz zrobić z tym co zechcesz -
    > oprócz odsprzedaży dalszej (osobie trzeciej - czytaj: jakiejś innej
    > firmie) no chyba, że wykupisz licencję rozszerzoną).

    Czy dobrze rozumiem, że kupuje się jakieś dzieło, na podstawie którego można
    stworzyć własne dzieło, ale z tym własnym dziełem nie można już nic zrobić,
    ponieważ jeśli ktoś inny zrobi coś na podstawie naszego dzieła to my popełnimy
    przestępstwo?

    No bo jeśli kupując to coś płaci się za możliwość wykorzystania tego, ale nie
    da się tego juz odsprzedać dalej, to to co stworzymy jest czymś pośrednim -
    m.in. nie da się tego sprzedać dalej.