  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotoradary nie daja rady ?
    Date: Fri, 18 Sep 2009 02:08:45 +0200

    Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" napisał

    > od zawsze - można co prawda tą skrzyneczkę opuścić korbką, ale ostrość
    > ustawia się i tak ręcznie kręcąc obiektywem i jest to dość upierdliwe...
    > (wczoraj naprawialiśmy zasilanie w takiej "budce na ptaki"... ;->)
    >
    > W przyszłym tygodniu prawdopodobnie znów będę się w to bawił - mogę
    > wypytać
    > dokładnie co to za sprzęt... ;-)

    Koniecznie - ciekawi mnie co tam siedzi.
    Dotąd widzialem raz efekt działania po zagapieniu sie na wjeździe do
    Człuchowa - to co przychodzi pocztą jest dość słabe aby cokolwiek
    wnioskować.

    > nie koniecznie złych. Może specjalnie tak o nich mówią, aby mieć mniej
    > papierkowej roboty. Fotoradar (ten przy którym grzebałem) w ciągu 7 godzin
    > pracy potrafi zrobić do 1000 fotek... ;-) Policja tego nie przerabia -
    > bileciki dostaje ok. 300 największych podpadziochów*... ;-) Tak tylko
    > gdybam, ale jakoś trzeba usprawiedliwić resztę nieobrobionych zdjęć... ;->

    No chyba, że tak ; )

    > * tamten konkretny radar stoi na ograniczeniu 70kmh, a jest ustawiony na
    > 90kmh, więc trzeba nieźle przegiąć, aby dostać bilecik...

    OT - Nie wiem jak w reszcie kraju ale w tym roku "zrobiłem" całą "siódemkę"
    i muszę uczciwie przyznać, że tak ich lokalizacja jak oznakowanie jest
    zupełnie sensowne. Wygląda jakby ktoś wreszcie ruszył głową i rozstawiał te
    szykany bez sadystycznych ciągot ; )

    adam