  • 11. Data: 2013-01-22 08:11:26
    Temat: Re: Fotoszop
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2013-01-22 03:43, h.w.d.p. pisze:

    > gdzie mozna zobaczyc orginaly?

    http://www.bluemontsw.com/fsa-owi/pictures-owi-1a350
    95u.html

  • 12. Data: 2013-01-22 08:31:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-22 08:06, jo44 pisze:
    > Wygląda na to, że oryginały były już barwne, przerobiono
    > je na cukierkowe.
    > http://www.bluemontsw.com/fsa-owi/page3.html)

    Oryginały są jak z instagrama :)

    --
    pozdrawia Adam
    /przed tobą siedem lat chudych, siedem dni tłustych i siedem minut

  • 13. Data: 2013-01-22 09:00:10
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-22 08:11, jo44 pisze:

    > http://www.bluemontsw.com/fsa-owi/pictures-owi-1a350
    95u.html

    swietne. wygladaja lepiej niz te z dzisiejszych cyfrowek.

  • 14. Data: 2013-01-22 11:56:54
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-01-22 09:00, h.w.d.p. pisze:

    95u.html

    > swietne. wygladaja lepiej niz te z dzisiejszych cyfrowek.

    Materiały Kodachrome przez całe dziesięciolecia wymiatały pod względem
    jakości, Agfa i inne firmy nie miały szans. Zmieniła to dopiero Velvia.
    A dla mnie i tak obrazki na Kodachrome 25 są fajniejsze.

  • 15. Data: 2013-01-22 12:28:06
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2013-01-22 07:03, Marek Dyjor pisze:

    > a zdjecia z babkami przerobić na erotyczne... co sobei żałować.

    wszystkie?

    http://cdn5.warhistoryonline.com/wp-content/uploads/
    2013/01/09.jpg

    ;)
    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 16. Data: 2013-01-22 13:50:45
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Materiały Kodachrome przez całe dziesięciolecia wymiatały pod względem
    > jakości, Agfa i inne firmy nie miały szans. Zmieniła to dopiero Velvia.
    > A dla mnie i tak obrazki na Kodachrome 25 są fajniejsze.

    ciekawe czy sa gdzies takie zdjecia ale z polski. chcialbym takie cos
    zobaczyc :)

  • 17. Data: 2013-01-22 15:01:58
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-01-22 13:50, h.w.d.p. pisze:

    > ciekawe czy sa gdzies takie zdjecia ale z polski. chcialbym takie cos
    > zobaczyc :)

    Nie będzie tego wiele. W PRL-u wychodziło koszmarnie drogo i przede
    wszystkim nie było labu z procesem K-14. Te kilka rolek, z którymi
    zdarzyło mi się zaszaleć, wywołałem z pomocą znajomych z Wiednia.

  • 18. Data: 2013-01-22 15:06:37
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Nie będzie tego wiele. W PRL-u wychodziło koszmarnie drogo i przede
    > wszystkim nie było labu z procesem K-14. Te kilka rolek, z którymi
    > zdarzyło mi się zaszaleć, wywołałem z pomocą znajomych z Wiednia.

    ale jestem pewien ze jest sporo zdjec ktore w polsce zrobili amerykanie
    czy inni faszysci. tak jak ten kolorowy film z przedwojennej warszafki z
    archiwum amerykanskiego(niedawno byl na grupie warszawskiej link)

  • 19. Data: 2013-01-22 15:07:42
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    http://www.youtube.com/watch?v=igv038Pqr34

  • 20. Data: 2013-01-23 01:47:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 23:43:11 +0100, trolling tone napisał(a):
> [...]
    our-wwii-photos-look-like-they-were-taken-yesterday.
    html

    Co duzy obraz to duzy obraz
    http://foto-history.livejournal.com/2333215.html

    J.