  • 31. Data: 2015-10-17 08:16:12
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: h...@g...com

    Odpowiednia apka i numer do blokowanych.
    Z jakiego przyszla reklama?

    --
    Heniek

  • 32. Data: 2015-10-17 09:25:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-17 o 08:16, h...@g...com pisze:
    > Odpowiednia apka i numer do blokowanych.
    > Z jakiego przyszla reklama?

    Z numeru 72130.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2015-10-17 09:37:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-15 o 16:00, Chris pisze:

    > 19 ZŁ
    > NIELIMITOWANE MINUTY DO WSZYSTKICH
    > *222*000*1*0#
    >
    > To są opcje jak by komuś free było za mało.

    Czy te minuty do wszystkich są też na stacjonarne?

  • 34. Data: 2015-10-17 12:25:58
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2015-10-16 o 16:26, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Czy problemem jest tu dla Ciebie uchwycenie różnicy pomiędzy
    > JEDNORAZOWĄ opłatą za dodatkowy starter, dający Ci
    > w nieskończoność darmowe 300M/miesiąc a opłatą 5zł za KAŻDE
    > następne 500MB?

    Za każdy starter trzeba zapłacić 5zł który daje 300MB/miesiąc więc nie
    jest darmowe i nie działa w nieskończoność. Za tą samą cenę mam 500MB
    czyli 200MB więcej do tego nie muszę się ruszać z domu szukając startera
    marnując czas, pieniądze na paliwo szukając startera. Siedzę wygodnie w
    domu wpisuję kod za tą samą cenę co kolejny starter i mam o 200MB więcej
    pakietu danych.
    Jak nie rozumiesz tego to ja już nie wiem może te jabłko już cię tak
    zamuliło że nie rozumiesz prostej matematyki.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2015-10-17 16:03:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 36. Data: 2015-10-17 16:05:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <x...@x...com> wrote in message

> [...]
    > Jak nie rozumiesz tego to ja już nie wiem może te jabłko już cię tak
    > zamuliło że nie rozumiesz prostej matematyki.

    A w następnym miesiącu co zrobisz? Wydasz następne 5zł?
    Bo ja już będę miał dwa startery, więc w następnym miesiący mam 600Mb darmo.

    A co do paliwa, to firma Ci starter wysyła za darmo do domu, znaczy za to
    5zł.

  • 37. Data: 2015-10-17 16:16:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" mvtkfm$6lk$...@d...me

    > A w następnym miesiącu co zrobisz? Wydasz następne 5zł?
    > Bo ja już będę miał dwa startery, więc w następnym miesiący mam 600Mb darmo.

    > A co do paliwa, to firma Ci starter wysyła za darmo do domu, znaczy za to 5zł.

    W razie przenosin numeru -- za darmo.

    -=-

    Tyle postów o niczym -- bo jednak VM zagrała ostro!
    Nie postów wróżbitów:

    -- konkurenci splajtują
    -- konkurenci odpowiedzą kontratakiem
    -- Freemium w każdej chwili może zostać wycofana

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2015-10-17 16:18:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" mvt7nn$sn8$...@n...news.atman.pl

    > Za każdy starter trzeba zapłacić 5zł który daje 300MB/miesiąc więc nie jest darmowe
    i nie działa w nieskończoność

    Rocznie 3600 MB -- starter jest ważny rok.

    > Za tą samą cenę mam 500MB

    Czyli rocznie 6000 MB?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2015-10-17 16:23:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5621face$0$8386$6...@n...neostrada.pl

    > Czy te minuty do wszystkich są też na stacjonarne?

    IMO do wszystkich w Polsce poza numerami specjalnymi/premium,
    chyba, że dzwonimy do zagranicznego VoIPa z polskim numerem
    telefonu -- wówczas także poza Polskę. (ale do takich rozmów
    służą VoIPy)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2015-10-17 16:28:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > darmo.
    >
    > A co do paliwa, to firma Ci starter wysyła za darmo do domu, znaczy za to

    Ułatwię Ci zadanie...
    Oto tabelka w której widzisz po lewej stronie opłaty w Twojej metodzie
    dokupywania 500MB za 5zł co miesiąc a po prawej moją metodę
    z 3 starterami kupionymi raz:

    Miesiąc Metoda Chris Metoda Pszemol
    dane/mies.Cena dane/mies.Cena
    Listopad 800MB 10zł 900MB 15zł
    Grudzień 800MB 10zł 900MB 0zł
    Styczeń 800MB 10zł 900MB 0zł
    Luty 800MB 10zł 900MB 0zł
    Marzec 800MB 10zł 900MB 0zł
    Kwiecień 800MB 10zł 900MB 0zł
    Maj 800MB 10zł 900MB 0zł
    Czerwiec 800MB 10zł 900MB 0zł
    Lipiec 800MB 10zł 900MB 0zł
    Sierpień 800MB 10zł 900MB 0zł
    Wrzesień 800MB 10zł 900MB 0zł
    Październik 800MB 10zł 900MB 0zł
    Suma 120zł 15zł.

    Wada mojej metody polega na konieczności
    przełożenia SIMów w tablecie jak Ci się lejek zacznie.