    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Fresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupy
    Date: Thu, 19 Mar 2009 23:24:05 +0100

    Tony pisze:
    > Jak oceniacie potencjalną możliwość anulowania promocji 100 minut do
    > Fresh/na stacjonarne po 5 groszy minuta? Jak oceniacie możliwość pojawienia
    > się oferty o wiele lepszej w ciągu najbliższego czasu (kilka tygodni)?
    ogólnie ciekawe pytanie. Moim zdaniem nie zakończą promocji. Chyba :)

    > Więc przy założeniu, że:
    > 1) nie anulują tej promocji w ciągu kilku miesięcy
    > 2) nie pojawi się w ciągu kilku tygodni konkurencyjna oferta-zabójca tej
    > oferty
    Teroretycznie ktoś pisał ze w simplusie mozesz zejść do 5 groszy, no i
    jak to ma być zamknieta grupa to w popie mozes zdzwonić do popaków za 10
    groszy

    > Cechą tego przejścia będzie to, że ludzie z innych sieci będą mieli do nas
    > drożej (o ile się zorientują, że to numer Play tych, którzy przeniosą
    > numer). Ale ponieważ jest to zwarta grupa rodzinno-przyjacielska, to inni
    > mogą się streszczać ze swoimi sprawami, co nam nie wyjdzie na złe. Przy
    > okazji będzie odrobina satysfakcji, gdy zadzwoni Panorama Firm czy ktoś z
    > jakąś inną bzdurną ofertą, że nabija nam minuty do wygadania.

    na swoim przykładzie mogę powiedzieć, ze skasowanie stacjonarnego
    telefonu, kończy długie rozmowy. Nawet w przypadku kiedy "przepadają
    komórkom" darmowe minuty, to na komórki i tak jest "psychologicznie
    drożej" niż ze stacjonarnego na stacjonarny plus dwa puste abonamenty.

    Tak wiec grupa będzie miała taniej, ale reszta (moim zdaniem) ograniczy
    rozmowy do Was. (chociaz to zależy od celu rozmowy i świadomości
    dzwoniących)

    ToMasz