  • Data: 2009-03-20 13:27:32
    Temat: Re: Fresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupy
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 23:24:05 +0100, ToMasz napisał(a):

    > na swoim przykładzie mogę powiedzieć, ze skasowanie stacjonarnego
    > telefonu, kończy długie rozmowy. Nawet w przypadku kiedy "przepadają
    > komórkom" darmowe minuty, to na komórki i tak jest "psychologicznie
    > drożej" niż ze stacjonarnego na stacjonarny plus dwa puste abonamenty.

    No zależy. Pamiętam, jak POP dawał setki minut wewnątrz sieci przy dużym
    doładowaniu, czy też jak były jakieś 2 godziny za grosze, to gadało się
    normalnie, dzwonili do mnie po pół godziny bez problemu. No i darmowe
    rozmowy na wybrane numery w Orange też zrobiły swoje, gadało się nieraz
    prawie godzinami.

    Za to te 5 groszy - to taniej niż Skype! Ja będę dzwonił mając wrażenie, że
    jest to prawie za darmo. Pozostaje kwestia pilnowania zakupów kolejnych
    pakietów. zobaczymy, jak to jest rozwiązane, czy przychodzi jakieś info o
    końcu pakietu.

    Możliwe, że w Twoim przykładzie dominował strach przed przekroczeniem
    granicy darmowych minut. Ale oczywiście jest coś w tym, co piszesz.

    > Tak wiec grupa będzie miała taniej, ale reszta (moim zdaniem) ograniczy
    > rozmowy do Was. (chociaz to zależy od celu rozmowy i świadomości
    > dzwoniących)

    Tak, opisałem to jako cechę, która może być nawet pozytywna.

    Ja już widzę myślenie, że ten abonament TP 50 zł jest drogi. Pierwsza fala
    rezygnacji z abo była wtedy, gdy Era weszła ze swoją ofertą
    niby-stacjonarnych telefonów dając odtwarzacz DVD w prezencie. Więc wydaje
    mi się, że wrażenie drogiego abonamentu TP wyprze ze świadomości syndrom
    drogich rozmów komórkowych.

    Pamiętacie, że kiedyś - raptem kilka lat temu! - rozmowy międzymiastowe
    były drogie, a międzynarodowe bardzo drogie!? Jak się dzwoniło do USA czy
    do Niemiec na 3 minuty. Za kilka lat albo prawie wyłącznie firmy będą miały
    telefon stacjonarny, albo abonament TP będzie kosztował 10 zł miesięcznie.

    Pozdrawiam
    Tony