  • Data: 2017-06-09 13:54:49
    Temat: Re: Fujian 35mm
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 9 czerwca 2017 09:57:01 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:
> [...]
    Polaris 135 1;1,8. Mocowanie T2.

    > Pod koniec zeszłego roku ktoś próbował go sprzedać na Allegro za 1400
    > zł. Trochę chyba za drogo. Przy okazji dowiedziałem się, że Japończycy w
    > tamtych czasach produkowali kilka wersji 1,8/135 mm, bardzo różniących
    > się układem optycznym.

    Cena faktycznie kosmiczna. Gdzieś w okolicach 2000 roku można było w BB w którejś
    hurtowni kupić nówkę za 350 netto. Jeszcze 85/1,4 tej samej firmy było. Natomiast co
    do rozmaitych konstrukcji zgadza się, przez ręce mi przeszło kilka czy kilkanaście
    tego typu obiektywów.
    Pozdrawiam Marcin